Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
loony napisał(a):A premie są za co? Bo jestem naprawdę ciekaw. Premie w naszym kraju przyznaje się jeśli ktoś zrobi, to co do niego należy! To jest normalne?!
U mnie w zakładzie premie są po to, żeby było co zabierać jak się ewidentnie zarżnie swoją robotę. Poza tym jest szereg pozafinansowych kar i nagród (na zasadzie uścisk dłoni prezesa).
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dobry przykład, węzeł Chojnice dosłownie umiera w oczach. Jeszcze 5 lat temu w Chojnicach stacjonowały SU45, bipy, ST44. Dziś zaledwie kilkanaście szynobusów oraz kilka sztuk SM42/SU42.
Co czeka Chojnice w najbliższym czasie?
-Zapowiada jest zamknięcie linii D29-208.
-Zamknięcie ruchu pasażerskiego na linii do Szczecinka co również jest jakimś nieporozumieniem ponieważ frekwencja nie jest zła.
-Z nowym rozkładem zlikwidowano połączenie Chojnice - Kościerzyna
Degradacja ruchu pasażerskiego w Chojnicach jest porażająca, to jest dramat! Jeszcze niedawno było to nie do pomyślenia ale w tej chwili na Ostbahnie nie ma już "gagainów", nawet w zmodernizowanej wersji! Ostatnia stała relacja czyli 11080 (Gdynia - Kościerzyna - Czersk - Zajączkowo) została zawieszona za względu na remont "starej węglówki", i nie ma pewności że powróci.
Na nic pikiety, na nic petycje, na nic medialny szum. Oni i tak zrobią swoje. Najgorsze jest to, że jedyną dostępną rozwiązaniem które znajduje "władza" jest likwidacja. Nie podejmuje się żadnych innych prób, tylko podwyżka cen biletów oraz likwidacja połączenia co ma przynieść oszczędności.