Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Acatusy II (EN77) mają problem z obręczami, podobnie jak EN97 z WKD. Tu obstawiam winę producenta który pewnie tego nie przewidział. Natomiast EN61 (14WE-07) z tego co nieoficjalnie się mówi ma problem z ramą, co prawdopodobnie przekreśla jego dalsza eksploatację.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Pojazdy PESY od dawna mają problem z monoblokami, powinni chyba zmienić dostawcę... To co gwarantuje producent ni jak ma się do rzeczywistych parametrów eksploatacyjnych i obręcze zbyt często trzeba przetaczać.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
W EN97 dochodzą problemy z klockami hamulcowymi, a w Acatusie część winy ponoszą oszczędności - smarowane są tylko obrzeża zewnętrznych osi wózków napędowych, brak też bloków czyszczących powierzchnie toczne.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Jakich kół by nie miały - problem podobny. Za szybkie zużycie kół.
Czy jest winny dostawca czy np konstrukcja pojazdów/wózków - pewnie teraz właśnie się o to kłócą.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
przem710 napisał(a):EN61 (14WE-07) z tego co nieoficjalnie się mówi ma problem z ramą, co prawdopodobnie przekreśla jego dalsza eksploatację.
Hehe, pewnie wszyscy odetchnęli z ulgą, że nareszcie jest pretekst żeby więcej go nie używać, bo nie było wiadomo gdzie to cudo opchnąć.
Hype pt. "Pokolenie JP2" rozszedł się po kościach szybciej, niż wszyscy się spodziewali - tylko kolejarze zostali z tym piątym kołem u wozu. Na własne życzenie.
A tak swoją drogą, co jest "nowoczesnego" w 14WE-07? :-P Opchnąć to Kolejom Śląskim do kolekcji, i z głowy.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Nawet jeżeli faktycznie EN61 ma uszkodzona ramę, to i tak nie koniec problemów. Kto odważy się go złomować, już widzę te nagłówki gazet ;-)
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
przem710 napisał(a):Nawet jeżeli faktycznie EN61 ma uszkodzona ramę, to i tak nie koniec problemów. Kto odważy się go złomować, już widzę te nagłówki gazet ;-)
Dać go MuzKolowi i problem z głowy
Cytat:Hehe, pewnie wszyscy odetchnęli z ulgą, że nareszcie jest pretekst żeby więcej go nie używać, bo nie było wiadomo gdzie to cudo opchnąć.
Jeździł jako regio, więc nie jest źle.
Cytat:A tak swoją drogą, co jest "nowoczesnego" w 14WE-07? :-P Opchnąć to Kolejom Śląskim do kolekcji, i z głowy.
W porównaniu do typowych 14WE to telewizory i kibel
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Trochę dziennikarze się nie znają, bo papieski jest odstawiony bo wypadł mu jakiś PUx. Więc nie o same zestawy się rozchodzi...
Liczba postów: 158
Liczba wątków: 1
Dołączył: 19.08.2011
Reputacja:
0
Kolejne P4 wypadnie pewnie w 2015r. On chyba nawet nie kwalifikuje się jeszcze na P3.