Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
O ludu, popieram zdanie Łukasza. Temat odwieczny wałkowany bezsensownie na każdym forum o tematyce kolejowej. Co jest lepsze i co więcej pali? Fiat 125 czy 126.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
A niby po co jest forum? Żeby o takich rzeczach rozmawiać wiec daj spokój. ST44-3xxx faktycznie były trochę nie dopracowane lecz były to pierwsze "gagary" modernizowane w Polsce. Pol-Miedz Trans zamówiła cztery takie lokomotywy jeden z nich prezentowany był na TRACO 09. Jak tłumaczy Pol-miedz te lokomotyw mają prowadzić ciężkie pociągi o masie do 3200 ton i mają wyeliminować trakcje podwójną. Wybór 311D a ST44-3xxx zależy od potrzeb przewoźnika.
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 3
Dołączył: 17.06.2010
Reputacja:
0
Prawdziwy bum na ST44 /M62 to był przełom lat 2000/4. Nie wiem czy ktoś pamięta ale PCC miało w swojej flocie 060Da a lotos M62. Któraś spółka zaproponowała wymianę maszyn.
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
Również FABLOK zaczął modernizować lokomotywy. Tak oto po modernizacji wyglądają "nowe" gagariny. Link:
http://www.fablok.com.pl/index.php?l=pl&c=3&id=172
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
I zostały zmodernizowane w 2005 roku. Wiec trochę czasu już minęło.