14.06.2012, 17:54
To nie zmienia fakt, że trzymanie wciśniętego nożnego nie jest wygodne.
TRAXX/EU44 i SHP/CA
|
14.06.2012, 17:54
To nie zmienia fakt, że trzymanie wciśniętego nożnego nie jest wygodne.
14.06.2012, 17:58
..
14.06.2012, 22:24
przem710 napisał(a):Cytat:Według mnie rozwiązanie bardzo niewygodne. Nie można wstać by otworzyć okno, włączyć/wyłączyć oddalony przełącznik, wstać by nawet rozprostować nogi, wyregulować fotel. Jeżeli dobrze kojarzę, to albo w Traxxie albo w Vectronie za plecami maszynisty jest m.in przełącznik świateł. Więc jedziesz i zjeżdżasz na biegu na niewłaściwy i... no właśnie. Odwracasz się, puszczasz pedał i lipa. Są jeszcze inne sytuacje, które co prawda często nie powinny występować (np pobieranie rozkazów na biegu), ale często dla ułatwienia to się robi - w tych lokomotywach niewykonalne, bo jest się przykutym do fotela. Ponoć kwestia przyzwyczajenia, choć na trasie kilkugodzinnej bez zatrzymania (a może się tak zdarzyć) może to być denerwujące.
05.08.2012, 16:29
Przeczytałem w instrukcji EU44 o kilka rzeczach:
-istnieje przycisk w nastawniku jazdy -przycisk boczny pod bocznymi oknami -przycisk we wnęce na nogi (przycisk nożny) W takim razie to już dobre-noga zmęczona to można trochę w nastawniku potrzymać, albo przełożyć pod okno.
05.08.2012, 19:27
02.03.2013, 17:17
Mam 2 pytania odnośnie EU44 Husarza.
1. Jaką ma wysokość? 2. Ile posiada silników i jaką moc każdy ma z nich? Z góry dziękuję za pomoc, bardzo potrzebuję tych informacji.
Zapraszam na mój kanał - https://www.youtube.com/c/adammpl/videos
03.03.2013, 22:07
Moc ciągła silnika trakcyjnego 1640kW, przeciążalny krótkotrwale do 1750kW, 4 silniki na pojazd po 2 na wózek.
Wysokości coś znaleźć nie mogę. Pewnie któraś skrajnia z UIC.
02.04.2013, 09:41
Witajcie,
Potrzebuję kilku informacji do swojego projektu na zajęcia. Będę bardzo wdzięczny za pomoc! Co ile tysięcy kilometrów odbywa się: - przegląd duży - naprawa rewizyjna - naprawa główna lokomotyw serii EU44 i jak długo one trwają?
Zapraszam na mój kanał - https://www.youtube.com/c/adammpl/videos
02.04.2013, 20:06
W Husarzu nieco inaczej wygląda plan przeglądów. Są podzielone gęściej.
Zgodnie z instrukcją utrzymania (o ile nic się nie zmieniło): N - 25 tys km (max 12 tygodni) F1 - 100 tys km (max 6 mies) F2 - 200 tys km, 12 mies F3 - 400 tys km, 24 mies T1 - 1,2 mln km, 6 lat T2 - 2,4 mln km, 12 lat T3 - 4,8 mln km, 24 lat Co do czasochłonności - nie wiem. |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
EU44-007 zdarzenie? | czaki | 3 | 3 243 |
27.12.2020, 23:56 Ostatni post: czaki |
|
BR285 Bombardier Traxx od środka | mirmur2 | 1 | 2 637 |
10.02.2020, 14:20 Ostatni post: TomaszMK |
|
EU44 | Kuba x07 | 7 | 4 669 |
27.04.2019, 19:23 Ostatni post: MegaTVHD |
|
Parę pytań odnośnie EU44 | wołodyjowskiIC | 4 | 4 547 |
29.08.2016, 10:43 Ostatni post: wołodyjowskiIC |
|
TRAXX-y Akiem w Polsce | pitagoras23 | 22 | 13 280 |
24.06.2016, 15:40 Ostatni post: pasqudek |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |