Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Express InterCity Premium
#16
Cytat:Nie każdy w tym kraju ma 1000 zł i czwórkę dzieci :-D

Noo, nie każdy, bo Pani z warzywniaka np. nie ma, a Pendolino jeździć nie będzie Wink Oferta skierowana zapewne dla 'ludzi biznesu'.

Z chęcią poznam czas przejazdu najszybszego pociągu poza tym EZTem z Warszawy do Gdańska i jaka będzie różnica czasowa pomiędzy EZTem, a składem wagonowym.

I wciąż zastanawiam się po co nam Pendolino za 2,6 mln złotych, które pojedzie tyle co Railjet, który jest 2,5 razy tańszy od tego kibla... Polska.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#17
endrju napisał(a):
Lutek napisał(a):Jak zwykle najpierw strona, a potem cała reszta.
mikrobart napisał(a):Może i dobrze
Bardzo dobrze. Trzeba podjąć trud popularyzacji połączeń zanim jeszcze wystartują. Na tym polega marketing. A, że polska kolej zawsze marketing miała gdzieś to już inna kwestia. Podobnie LOT reklamował połączenia Dreamlinerami do Chin kilka miesięcy przed planowym startem (i to działanie jak najbardziej okej, wszelkie problemy z samymi maszynami nie są zależne od państwowego przewoźnika). O Euro 2012 oficjalna strona też została udostępniona 2-3 lata przed turniejem. I nikt nie płakał.

Ależ oczywiście, że tak. To naturalna czynność marketingowa w takich przypadkach. Najpierw szeroko pojęta reklama, a dopiero później działania. Ludzi trzeba najpierw zachęcić. A nie najpierw jeździć, a później zachęcać.

Co do samej strony, to widać, że jest zadbana i merytoryczna. Zobaczymy do jakiej rzeszy ludzi trafi.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#18
Cytat:I wciąż zastanawiam się po co nam Pendolino za 2,6 mln złotych, które pojedzie tyle co Railjet, który jest 2,5 razy tańszy od tego kibla... Polska.

W 2014 będą wybory :-P
Odpowiedz

#19
endrju napisał(a):Hmm.
Pociąg do miejsc dzisiaj napisał(a):(...) EIC Premium będzie dodatkową kategorią. Kategorie Ex i EIC pozostaną. Pociągi EIC Premium będą miały ograniczoną liczbę stacji pośrednich.

:-P
Pozdrawiam w takim razie ekipę Pociąg do miejsc Smile

Ekipa Pociąg do miejsc nie jest aż tak dobrze poinformowana ;-D Sprawdziłem rozkład i nie znalazłem ani jednego Expressa od Czerwca.
Moje zdjęcia kolejowe:
http://tobimk.flog.pl/
Odpowiedz

#20
A Jantar o który taki spory krzyk? Z resztą kto wie, może znowu je przywrócą.
Odpowiedz

#21
W maju "Jantar" jeszcze jeździł jako Express, ale już w czerwcu "Jantar" pojedzie jako EIC na Mierzeję Helską.

Przepraszam za mały OT.
Moje zdjęcia kolejowe:
http://tobimk.flog.pl/
Odpowiedz

#22
Jeśli wprowadzą jakieś korzystne promocje (nie tylko kup wcześniej) to klienci będą, sama chciałabym się tym przejechać Smile
Szczególnie ważne żeby na start zachęcić, a nie rzucić ceny z kosmosu, 'bo tak i już'.

Kolej damskim okiem
elf KM girl
Odpowiedz

#23
rokiczaaa napisał(a):to klienci będą
Wyznacznikiem sukcesu będzie osiągany zysk, a nie liczba pasażerów. Jest to ważne przy tak kosztownym projekcie, który w przypadku niepowodzenia może rozsypać PKP Intercity na kawałki...

rokiczaaa napisał(a):Szczególnie ważne żeby na start zachęcić, a nie rzucić ceny z kosmosu, 'bo tak i już'.
Obawiam się, że na start bilety będą droższe. Spore zainteresowanie na pewno odbije się na cenniku. Z tanimi biletami na początku wiąże się pewien kłopot (w ogóle z tanimi biletami tylko na pewien okres). Mianowicie, jeśli nadchodzi ten moment w którym trzeba podnieść ceny, to konsumenci reagują negatywnie , stanowczo bardziej niż pozytywnie w chwili obniżki (wielki bunt z powodu zmiany kategorii gdańskich TLK na EIC się zbliża).
Odpowiedz

#24
tobiask2906 napisał(a):W maju "Jantar" jeszcze jeździł jako Express, ale już w czerwcu "Jantar" pojedzie jako EIC na Mierzeję Helską.
Mała poprawka "Jantar" 1 i 2 czerwca jedzie jeszcze jako Ex i niestety nie na Hel ale tylko do Gdyni.
Kolejowe Jaworzno Lubisz To ?
Odpowiedz

#25
Przepraszam za błąd w sprawie Jantara ;-) Chodziło mi o to, że od 29 Czerwca Jantar pojedzie jako EIC na Hel.
Moje zdjęcia kolejowe:
http://tobimk.flog.pl/
Odpowiedz

#26
Cytat:Mianowicie, jeśli nadchodzi ten moment w którym trzeba podnieść ceny, to konsumenci reagują negatywnie , stanowczo bardziej niż pozytywnie w chwili obniżki (wielki bunt z powodu zmiany kategorii gdańskich TLK na EIC się zbliża).

To będzie można jeszcze jakoś przeboleć, ale najgorsze jest brak alternatywy w postaci TLK lub IR, na szczęście jest PolskiBus.
Odpowiedz

#27
Kto mądry wymyśla takie coś? Żeby nie było bezpośredniego połączenia z Wawy do Gdańska sensownego w normalnej cenie? :|
Odpowiedz

#28
Teoretycznie alternatywa jest w postaci kilku TLK np Ustornie, Pojeżerze, Monciak, Pobrzeże, Wieniawski plus kombinowanie z przesiadkami. Problem w tym że te składy nie są dogonych godzinach. W zasadzie najbardziej rozsądne to połączenia Pobrzeże oraz Wieniawski.
Odpowiedz

#29
przem710 napisał(a):Teoretycznie alternatywa jest w postaci kilku TLK np Ustornie, Pojeżerze...

Jeśli chodzi o "Pojezierze" to jedynie z przesiadką w Olsztynie na "Warmię", bo raczej nikt (oprócz "zaliczaczy" :-) ) nie będzie się telepał z Trójmiasta do Warszawy przez Ełk - Białystok.

Co do "Ustronia" to nikomu nie polecam tego pociągu. Jedna z najdłuższych tras w Polsce, a zestawienie na poziomie pociągu podmiejskiego, czyli syf, kiła i mogiła. W ubiegły weekend miałem "przyjemność" podróżowania tym pociągiem między Warszawą a Gdańskiem i to chyba był mój pierwszy i ostatni raz w "Ustroniu".
Odpowiedz

#30
No i właśnie dlatego napisałem połączenie teoretyczne. Zatem E65 stanie droga linią dla bogatych.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Leo Express na polskich torach masovian 31 19 559 29.03.2019, 12:49
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.