Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
Pomijając już temat pierwszego Dragona... Czy są jakieś informacje o chęci zamówienia kolejnych?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Chęci są. Ale konkrety ustala się na negocjacjach, z których wiele informacji nie ma.
W DB też jest nie bez powodu testowany... Ale dalej to jest już wyższa polityka...

[ Dodano: 2012-02-24, 17:45 ]
Mała korekta: Dragon prawdopodobnie pojedzie jeszcze na początku tygodnia w DB (poza powrotem z Warszawy). Ewentualne trasy się ustalają.
Odpowiedz

http://www.panoramio.com/photo/67446904
http://www.panoramio.com/photo/67446852
http://www.panoramio.com/photo/67446813
Linki do PANORAMIO mapowane z 24 02 2012.
No i prawdopodobnie na forum od wtorku13. 03. 2012 w galeri forum więcej zdięć.PZDR

[ Dodano: 2012-03-13, 09:41 ]
Dodam jeszcze link z fotkami DRAGONA , w galeri nie chcą ich opublikować.

http://picasaweb.google.com/10044939075 ... --Hv0PyBIg
tomas-26
Odpowiedz

Dragon pozbył się znaków "Lotos" z siebie. Zostały STK.
Odpowiedz

O nowym zainteresowanym Dragonem informuje nawet Railcolor, za Rynkiem Kolejowym:
Cytat:In this article on rynek-kolejowy.pl, the president of ZNLE mentions a second order for the ZNLE Dragon logocomotive, being in its final phase of negotiations. The customer is not mentioned.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

[Obrazek: 20052012340.th.jpg]
[Obrazek: 20052012341.th.jpg]
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Taka piękna lokomotywa,nasza,rodzima a oni(PKP)wybrali Siemensa...
Doczekamy się zapewne niedługo chińskich lokomotyw elektrycznych na polskich szlakach kolejowych,bo tańsze i w promocji z setką węglarek gratis...
I pewnie wszystko będzie pomalowane na żółto... :-(
Odpowiedz

KrzysiekGrabski, Wytłumacz mi, w jaki sposób PKP Cargo miało wybrać Dragona, skoro potrzebowali lokomotywy wielosystemowej z możliwością poruszania się po innych krajach niż tylko Polska. Do tego zależało im na czasie dostarczenia.
Nie rozumiem też o co Ci chodzi z
KrzysiekGrabski napisał(a):Doczekamy się zapewne niedługo chińskich lokomotyw elektrycznych na polskich szlakach kolejowych,bo tańsze i w promocji z setką węglarek gratis
Ja nie miałbym nic przeciwko, jeżeli w parku taborowym PKP Cargo pojawiły by się lokomotywy chińskiej produkcji, ponieważ nowe chińskie lokomotywy elektryczne (jak na przykład seria HXD1 itp.) są równie zaawansowane technicznie jak te z Europy (kto wie czy przypadkiem nie bardziej) oraz równie bardzo dobrze wykonane. Wiele z nowych serii powstaje przy współpracy z takimi firmami jak Siemens, Alstom czy Bombardierem.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

Cytat:(jak na przykład seria HXD1 itp.)

Bo opierają się na europejskiej technologii ;-)
Odpowiedz

Warto zauważyć, że Dragon teraz ciągnie dość lekkie pociągi. W ostatnim czasie ciągnie max 2700ton.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Z Gniezna do Wrocławia dla STK zawsze tyle ciągnie i ciągał, tu limitem są stacje i profil linii (2700 na 10 promilach to sporo, do tego długość skład. Maksymalnie wychodziło około 2900-3000 ton).
Więcej ciąga z Gdańska do Gniezna czasem (3400-3600), tu ograniczenia długości składu są mniejsze (ale wzniesienia dalej spore).
Odpowiedz

Ulokowanie przycisku kasowania CA/SHP oraz manipulatora syren to chyba żart.
Odpowiedz

Jak to zobaczyłem to chciało mi się śmiać, lecz nie pytałem mechanika jakie fajne jest sięganie tam ręką.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Zobacz na youtube (pewnie widziałeś). Film o DRAGONIE
http://www.youtube.com/watch?v=76uyK3Xsu34
Widać, co maszynista musi zrobić, żeby zbić CA/SHP. Przycisk zbijania CA/SHP jest bliżej stanowiska pomocnika maszynisty niż maszynisty.
Odpowiedz

Ma jeszcze w nodze i maszyniści głównie z niego korzystają, podobnie jak z syren. A co do ulokowania przycisku na pulpicie - co opinia, to inna. Niektórzy (również instruktorzy) uważają, że przynajmniej maszynista musi się nieco wysilić Wink Ale czy to dobrze - tego nie mówią
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin sphinx 345 145 128 25.12.2015, 23:36
Ostatni post: jarząbek019

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.