29.06.2016, 02:20
Ze 104 startujemy 1 lipca
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
|
29.06.2016, 02:20
Ze 104 startujemy 1 lipca
29.06.2016, 09:15
Kolejne Dragony mają już być budowane w Nowym Sączu.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
29.06.2016, 10:17
105 kończy się jeszcze w Gliwicach.
Kolejne pojazdy faktycznie i niestety - Nowy Sącz.
02.07.2016, 17:11
104 w Gnieźnie do Poniedziałku.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
03.07.2016, 16:38
E6ACTd-101 nosi imię Ernest Malinowski, czy kolejne Dragony z FPL również posiadają swoich patronów?
03.07.2016, 17:58
nie. Tylko 101, tak jak Class 66, tylko jedna sztuka ma swojego "patrona"
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
09.07.2016, 14:57
Co z prototypem? Padł już całkowicie? Podobno stoi od x czasu w Gliwicach.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
13.07.2016, 09:29
Plan był/jest taki, że aktualnie robią P3. Miały być przeróbki, zbliżające 001 do serii, ale po reorganizacji Newagu chyba do tego nie dojdzie. W ogóle reorganizacja póki co spowodowała, że z Gliwic znikają osoby, które ten wóz znają, więc ktoś kiedyś obudzi się z ręką w nocniku. Ale ponieważ to "pożyczak", to się mocno nim chyba nie przejmują.
26.07.2016, 16:45
To pewnie jazda próbna ze Zdzieszowic do Dąbrowy.
Lok. zaczyna pracę na dobre 1 sierpnia.
05.08.2016, 09:21
05.08.2016, 09:58
Dziwnie wygląda, wszystkie patyki złożone, a on rusza jak gdyby nigdy nic 8-) 8-)
05.08.2016, 15:25
I jest cichutki. A w maszynowni mimo zamontowanego diesla jest jeszcze trochę miejsca
[ Dodano: 2016-08-05, 16:35 ] Przemek, od 20km/h na dieslu przestaje ciagnać na 3 silniki?, przy 40km/h ciagnie już na 2 silniki,. przy 80km/h już na jeden tylko. Po przekroczeniu 120km/h lok sam hamuje?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
16.08.2016, 13:28
Tak, celem ograniczenia strat, ale zarazem wykorzystania dużej siły przy manewrach - na rozruchu do 20km/h jedzie wszystko, potem jeden przekształtnik się wyłącza i po kolei odłączane są silniki.
Samoczynnego hamowania powyżej 120 sobie nie przypominam, jest blokada napędu tylko z tego co kojarzę. |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin | sphinx | 345 | 145 343 |
25.12.2015, 23:36 Ostatni post: jarząbek019 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |