Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
Industrial Division na swoim fp napisał:

Cytat:Pragniemy poinformować, ze nabyliśmy Polskie lokomotywy Dragon produkowane przez firmę NEWAG Gliwice, w chwili obecnej maszyny poruszają się po torach w malowaniu poprzedniego właściciela, choć w najbliższym czasie zostanie nadana im nasza malatura.

Dodam, że chodzi o Dragony STK.
Tylko czy o wszystkie cztery?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Numery od 002 do 004.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

A co z 001?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

001 podobno ma być przerobiony na seryjnego dragona, już dobry rok go nie widać, a tymczasem 002 straciła logo STK, zamiast tego mamy logo marki CargoUnit i bały pasek wzdłuż całego boku.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Wóz ID pod logiem Cargo Unit, jeżdżący dla Euronaftu Big Grin
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Tak samo jak wagon PKP Intercity z logiem TLK obsługujący pociąg Przewozów Regionalnych
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

@jarząbek019 Gdzie jeżdżą takie wagony? Wydaje mi się że nigdzie, w ogóle spotkać wagonowy pociąg PRów to rzadkość. Choć, poprawna wersja brzmiałaby: Tak samo jak wagon PKP Intercity z logiem TLK obsługujący pociąg Przewozów Regionalnych pod marką Polregio Wink

To, że lokomotywę hybrydową można wykonać w teorii wiadomo od dawna. Teraz Newag, Pesa i inni producenci pokazali że jest to możliwe również w praktyce. I cała niechęć PICu do uruchamiania pociągów na bezdruciach czy nagonkę na elektryfikację linii gdzie wiąże się to z ogromnymi kosztami i niewielkimi rezultatami (vide linia helska, Ostbahn) szlag jasny bierze. Pozostaje pytanie dlaczego PIC nie zamówił Gam w wersji hybrydowej (już wtedy Pesa miała takie w ofercie!). Gdyby tak się stało sytuacja obecna wyglądałaby zupełnie inaczej.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin sphinx 345 145 251 25.12.2015, 23:36
Ostatni post: jarząbek019

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.