13.06.2010, 17:31
Niestety ET22-R001, R002, R003 były dość awaryjne więc jak najszybciej araby odstawili je w krzaki :-)
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
|
13.06.2010, 17:31
Niestety ET22-R001, R002, R003 były dość awaryjne więc jak najszybciej araby odstawili je w krzaki :-)
13.06.2010, 17:45
No dziwne byłoby, gdyby DB Schenker zaczął kupować lokomotywy, zamiast ściągać swoje krajowe ;-) E6ACT może cieszyć się zainteresowaniem z prostego powodu - ma stosunkowo mały nacisk na oś, więc nadaje się doskonale na linie drugorzędne (oczywiście nie na lokalne, które nie są raczej zelektryfikowane), a prywaciarze najczęściej jeżdżą właśnie po liniach drugorzędnych. A Cargo rzeczywiście - w życiu nie kupi ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
23.06.2010, 11:15
Jak podaje "Rynek kolejowy" obserwacją testową E6ACT zajmie się wyżej wspomniany Lotos Kolej oraz STK z Wrocławia. Dziś (23 czerwca) są przeprowadzane testy lokomotywy o kryptonimie Dragon na stacji Września w związku z celem zbadania wpływu działania lokomotywy na SRK. Miejmy nadzieję że testy wypadną pomyślnie.
Volenti non fit iniuria
25.06.2010, 08:35
TOMEKKOT napisał(a):Jak podaje "Rynek kolejowy" obserwacją testową E6ACT zajmie się wyżej wspomniany Lotos Kolej oraz STK z Wrocławia. Dziś (23 czerwca) są przeprowadzane testy lokomotywy o kryptonimie Dragon na stacji Września w związku z celem zbadania wpływu działania lokomotywy na SRK. Miejmy nadzieję że testy wypadną pomyślnie. Bzdury na patykach. Lokomotywa nie będzie w ogóle jeździła w Lotosie. Od września (po Innotrans w Berlinie) trafi do STK na jazdy dozorowane
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.m0ke.kolej.org.pl">www.m0ke.kolej.org.pl</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.wgk.cal.pl">www.wgk.cal.pl</a><!-- w -->
25.06.2010, 08:44
m0ke napisał(a):Bzdury na patykach. Lokomotywa nie będzie w ogóle jeździła w Lotosie. Od września (po Innotrans w Berlinie) trafi do STK na jazdy dozorowane Tyle że STK współpracuje z LOTOS KOLEJ.
28.06.2010, 08:38
Czyli dragon zakończył już testy w Poznaniu pozytywnie jak mniemam ? W sumie to dobrze by się stało, gdyby ktoś z prywaciaży nabył drogą kupna polski elektrowóz :mrgreen:
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
28.06.2010, 08:43
No ktoś go na pewno kupi, przynajmniej takie mam odczucie. Tak, wychodzi na to, że teraz rozpoczną się jazdy testowe - nie wiem, czy to to samo co jazdy dozorowane. Jeśli STK, to może Dragon pojawi się na mojej macierzystej linii D29-271 ? ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
28.06.2010, 08:49
Oby. Mam nadzieję, że teraz pójdzie już z górki. To piękny lok jest. :-D
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
28.06.2010, 08:51
Uroda to nie wszystko, my mężczyźni coś o tym wiemy :-D
Liczę, że wyniki badań są jak najbardziej pozytywne, bo przypomnijcie sobie, co się dzieje z przedostatnią (chyba polską konstrukcją - EP09. Ciągle awarie, wady konstrukcyjne, oby nie było powtórki z rozrywki.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
28.06.2010, 08:55
Tak naprawdę, to dowiemy się za parę miesięcy, jaką jest on konstrukcją. Dopiero stała eksploatacja no i duże brutto pokaże nam prawdę. Testy testami, a życie życiem.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
28.06.2010, 09:02
No dokładnie, w przypadku EP09 wady wyszły dopiero przy regularnej eksploatacji z V=160 km/h.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
13.07.2010, 19:50
przem710 napisał(a):STK wynajmuje lokomotywy Lotosowi. Ale mamy również swoje lokomotywy i Dragon będzie jeździł od września u nas. Dopiero może potem trafi do Lotosu. Aczkolwiek teraz jest za wcześnie by o tym mówić, bo u prywaciarze wszystko bardzo szybko się zmienia
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.m0ke.kolej.org.pl">www.m0ke.kolej.org.pl</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.wgk.cal.pl">www.wgk.cal.pl</a><!-- w -->
13.07.2010, 20:00
Dla mnie to już nie ważne gdzie i u kogo, ważne żeby w ogóle jeździł i dobrze się sprawdzał. Bo ważne żeby zaczęła się seryjna produkcja.
02.08.2010, 09:54
Dokładnie. Ważne, żeby był to lok bardzo niezawodny, energooszczędny i prosty w serwisowaniu i codziennej eksploatacji. Jeśli sprawdzi się to produkcja seryjna będzie kwestią czasu ;-)
// edit by mikrobart: Po raz kolejny powtarzam: nie cytujemy bezpośredniego przedmówcy.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
02.08.2010, 10:04
Oto wypowiedź Pana Henryka Gruca, prezesa Lotos Kolej, zamieszczona w wakacyjnym wydaniu Rynku Kolejowego:
Cytat:Chcemy wspólnie z naszymi partnerami z STK rozpocząć testową eksploatację lokomotywy Dragon wyprodukowanej przez ZNLE Gliwice. O ile ta maszyna potwierdzi deklarowane przez producenta parametry w zakresie eksploatacji i utrzymania, do tego będzie konkurencyjna finansowo, to zdecydowanie może być ciekawą alternatywą dla nowoczesnych lokomotyw 4-osiowych.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin | sphinx | 345 | 145 270 |
25.12.2015, 23:36 Ostatni post: jarząbek019 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |