02.08.2010, 10:06
No i oby tak było. Trzymajmy za nią kciuki.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
|
02.08.2010, 10:06
No i oby tak było. Trzymajmy za nią kciuki.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
21.08.2010, 19:09
Jeśli uwierzyć niezalogowanemu użytkownikowi rail.phototrans.eu Lotos negocjuje zakup 10 Dragonów jeszcze przed zakończeniem testów. Cena ma być nawet 30% niższa niż konkurencyjnego Siemensa.
21.08.2010, 19:12
Co do ceny to wiem że miały być sporo tańsze od konkurentów. Dziwne że chcą kupować jeszcze przed zakończeniem testów, to jak kupno kota w worku.
21.08.2010, 20:16
Trzeba poczekać na jakieś bardziej oficjalne informacje, bo tak to każdy może sobie napisać. Podzielam zdanie mojego przedmówcy. Testy nie zostały jeszcze zakończone, a już mieliby kupować?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
22.08.2010, 00:54
Nie kupować, a negocjować warunki. Testować będzie kto? Lotos. Bezpośredni wgląd do wyników jako pierwszy będzie miał wgląd kto? Lotos. Jak wiadomo firma ta boryka się z brakiem taboru (po wycofaniu rumunów, a praca przewozowa rośnie) i wypożycza gdzie może (leasing, Rail Polska, FPL). Ile trwają testy? Kilka miesięcy jak nie ponad pół roku. Pod ich koniec będą mieli już wyniki. Gdyby dopiero wtedy zaczęli rozmowy traciliby cenny czas. A tak wszystko będzie dogadane i gdy testy przebiegną pomyślnie zostanie tylko podpisanie umowy i 'klepanie' zamówionych smoków.
22.08.2010, 01:44
Takie testy nazywają się jazdy obserwowane w ramach normalnej eksploatacji ale od ścisłym nadzorem producenta. Wtedy też lepiej można obserwować co się z maszyną dzieje na różnych rodzajach torów a nie tylko na doświadczalnym w Żmigrodzie. :mrgreen: [/b]
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
22.08.2010, 19:07
To bardzo dobrze, że już zaczęły się negocjacje. W praktyce trwają one długie miesiące przed podpisaniem finalnej umowy, więc do momentu podpisania testy te napewno się zakończą. Z drugiej strony to fajnie, że ZNLE będą miały potencjalnego nabywcę na swoje dziecko. To dobrze rokuje. No i ilość 10 sztuk jak na polskie warunki to niezły wynik. Ciekawe, czy PKP z czasem przekona się do dragona... Dla Cargo byłby to całkiem fajny lok nie uważacie ? Choć może z ocenami tego poczekajmy do końca testów.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
22.08.2010, 20:33
Cóż trudno cokolwiek konkretnego powiedzieć o eksploatacji tych lokomotyw, lecz jak Lotos kupi 10 sztuk i będą się sprawdzać to dalej sprzedaż poleci jak domino bo dużym atutem jest cena tej lokomotywy. Dla polskich przewoźników to będzie na prawdę okazja. CARGO na pewno nie kupi ma sporo lokomotyw i nie myśli o zakupach.
22.08.2010, 20:51
Cargo na pewno nie, bo oni mają przerost taboru, chyba że chcieli by odświeżać park taborowy - w co wątpię. Nadzieja dla E6ACT jest w rękach prywaciarzy. Dobrze, że zainteresowanie lokomotywą jest spore, wygląda na to, że produkcja czegoś w kraju, a nie droga na łatwiznę i zakupy za granicą może być dla polskiego przemysłu i transportu bardzo korzystna.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
22.08.2010, 21:13
Te jazdy obserwowane to dla Lotosu nic innego jak testy - jak lok sprawdzi się w regularnej pracy w firmie. Myślę, że decyzja już zapadła, a jazdy są tylko potwierdzeniem zakupu i tylko jakiś nieprzewidziany problem (odpukać) może ich od tego odwieść. Prywaciarze raczej nie zawiodą, są pod ścianą, ściągają złom ze złomowisk z Maroka i krajów byłego ZSSR byle mieć czym jeździć. Prosty, mocny i tani lok to łakomy kąsek.
Dla polskiego przemysłu i transportu najważniejsze teraz jest (oprócz dalszej sprzedaży E6ACT) wprowadzenie lokomotyw czteroosiowych ponieważ obaj nasi dominujący przewoźnicy pasażerscy nie mają czym wozić pasażerów ponad 120km/h, zaś za granicą lokomotywy czteroosiowe ciągają też dużą część towarów.
23.08.2010, 21:29
mikrobart napisał(a):Cargo na pewno nie, bo oni mają przerost taboru, chyba że chcieli by odświeżać park taborowy - w co wątpię.No właśnie Cargo ma niejednokrotnie wyreanimowane złomy. Na nich też przyjdzie czas. :-o Kiedyś skończą im się naprawy rewizyjne i będą musieli pociąć sprzęt na żyletki. ;-) A co do ZNLE i dragona to rzeczywiście przydał by się teraz jakiś lok 4 osiowy, lżejszy bo również na nią zapotrzebowanie byłoby znaczne.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
24.08.2010, 04:47
ZNLE miało projekt dla wersji pasażerskiej czteroosiowej oznaczonej E4ACP.
24.08.2010, 07:55
Więc może jeśli Dragon okaże się hitem to przystąpią do realizacji tego projektu także. Swoją drogą to ciekawe, czy będzie ona zbliżona do Dragona no i jak będzie się nazywała :lol: może smoczyca... hiehie ;-)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
24.08.2010, 08:17
przem710, a gdzie o tym projekcie można poczytać?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
24.08.2010, 09:18
Czytałem to na jakimś forum, jak znajdę napiszę ci na PW
EDIT:Kurcze nie mogę tego znaleźć wie ktoś gdzie o tym pisali? http://rail.phototrans.eu/14,40665,0.html Mała wzmianka ostatni komentarz. |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin | sphinx | 345 | 146 917 |
25.12.2015, 23:36 Ostatni post: jarząbek019 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
14 gości |