Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Ale nikt nie mówi o przeróbce do T, przecież to lokomotywa uniwersalna, więc może prowadzić ciężkie pociągi - zresztą nie raz już widziano ją z bruttem.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
To będzie nadal seria EU07. Zapewne reflektory otrzyma podobne jakie ma teraz ET22 po modernie ( coś na styl EP07 z ZNLE ).
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Trzeba czekać na dane, czego dokładnie będzie dotyczyć modernizacja. Nowe silniki?
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Zapewne podobnie jak w przypadku ET22- opis dostępny jest na stronie ZNLE.
EU07-531 jest już w ZNLE ( info od Gigabyta )
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Z różnych wypowiedzi wynika że zmodernizowana seria ET22 jest dość awaryjna, oby ZNLE Gliwice nie popełniły tego samego błędu z modernizacją "siódemek". Ciekawe jakie oznaczenie otrzymają, ja stawiam tak jak napisał Mark na ET07.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Czytajmy uważnie, że "przekładnia trakcyjna lokomotywy nie ulegnie zmianie" co wiąże się z tym, że lokomotywa nadal będzie uniwersalna- zostaje EU07.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
No akurat zwiększenie mocy nie uczyni lokomotywy towarową (wszak składy dużych prędkości mają moc rzędu 12 MW, a nikt brutta 3200 do nich nie doczepi). Wszelkie modernizacje bez wymiany silników na asynchroniczne to jakieś nieporozumienie, miejmy nadzieję, że tym razem Cargo oszczędzać nie będzie i zrobi ze siódemki lokomotywę w miarę nowoczesną.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Może nie czyni towarową ale na pewno zmienia charakterystykę trakcyjną. Poza tym lokomotywy będą używane w ruchu towarowym.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
A masz gdzieś pismo, że te siódemki będą tylko w ruchu towarowym?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Całkiem możliwe że będą szły do PR, przecież teraz wypożyczają ET22, może po modernizacji EU07 to właśnie te loki pójdą na wynajem a byki wrócą do obsługi brutta.