Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU07 do modernizacji
#61
rustsaltz napisał(a):To chyba o problem styków stycznika chodziło (łuk), a nie o nowoczesność i oszczędność Wink Obawiam się, że dzisiaj taki układ byłby nieopłacalny.
No jasne że dziś to by nie wypaliło. Nawet wtedy nie wypaliło.

Cytat:A co do Cargulowskiej moderny, czy ma być też zmieniony stosunek przekładni tak jak w przypadku ET05 :?: (przy zmniejszeniu Vmax ze 125 do 100 km/h :?: )
Skąd ty tą ET05 (seria 121) wytrzasną przecież to nie żadna modernizacja. Tylko towarowa wersja EU05 (seria 141). I obie były robione fabrycznie nowe a nie przez jakąś modernizację.
Odpowiedz

#62
Virakocha napisał(a):Pewnie będzie wyglądała jak zmodernizowane siódemki z RELOCu w Rumunii, ciekawe tylko czy zwiększą jej Vmax ze 125 do 140 km/h (wymiana łożysk ślizgowych na toczne) :-)

Przecież EP07 z RELOCu są prawie identyczne jak te z Oleśnicy czy HCP, nie ma tam istotnych zmian.
Zapewne chodzi ci o wygląd EP07-1006, 1014, 1049, 1067. Jeżeli tak to ja również stawiam na taki wygląd.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 32 864 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 556 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD
  Modernizacja 20 lokomotyw EP/EU07 wołodyjowskiIC 0 2 698 15.02.2017, 10:11
Ostatni post: wołodyjowskiIC
  EU07 w Czechach przem710 2 3 775 25.01.2016, 20:28
Ostatni post: pitagoras23
  Modernizacja EU07 dla PKP IC przem710 6 5 235 11.01.2016, 10:37
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.