10.08.2013, 19:58
sarna napisał(a):No, winyle też. Powoli wracają do łask więc jest nadzieja :-PNadzieja w tym, że nie wracają pod wszystkie strzechy
Cytat:Nie na masie zgarniacza a na kosztach wytworzenia zgarniacza, widocznie taniej jest eksploatować 2 normalne wózki niż jeden wózek jakobsaStricte na masie, bo Siemens jest za ciężki na niektóre szlaki. W ezetach masz wózki wspólne, bo są lżejsze.
Cytat:No i świetnie, ale w razie wypadku typu połamanie pantografu czy coś dalej cały skład jest wyłączony z eksploatacjiTylko w naszym bagienku maszyny stoją po miesiąc na patyk.
Cytat:Nie to miałem na myśli, raczej zmianę przydziału składu na odcinek bez drutaIle mamy linii spalinowych, po których jeżdżą składy podobnej pojemności, co na elektrycznych?
Cytat:No to porównajmy Skodę Rapid oraz Audi A8 - silniki w obu przypadkach spalinowe, podobnej technologii (FSI) tilta nie ma, a jednak poziom inny..Tylko w przypadku kolei ja mam wątpliwości, co jest Audi A8 Choć samochody to niemiarodajny przykład, bo wszystko klepie się na podobnych częściach. Stadler się wyłożył na naszych wahaniach napięcia, Alstom wyłożył się na torowiskach GOPu... Ale poczekamy, co ma pendolino do zaprezentowania.
Cytat:To nie prościej było tą kabinówkę założyć?Prościej było zmienić przepisy, ale lepiej tkwić w przedwojniu...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
PL-KSL