10.08.2013, 19:58
sarna napisał(a):No, winyle też. Powoli wracają do łask więc jest nadzieja :-PNadzieja w tym, że nie wracają pod wszystkie strzechy

Cytat:Nie na masie zgarniacza a na kosztach wytworzenia zgarniacza, widocznie taniej jest eksploatować 2 normalne wózki niż jeden wózek jakobsaStricte na masie, bo Siemens jest za ciężki na niektóre szlaki. W ezetach masz wózki wspólne, bo są lżejsze.
Cytat:No i świetnie, ale w razie wypadku typu połamanie pantografu czy coś dalej cały skład jest wyłączony z eksploatacjiTylko w naszym bagienku maszyny stoją po miesiąc na patyk.
Cytat:Nie to miałem na myśli, raczej zmianę przydziału składu na odcinek bez drutaIle mamy linii spalinowych, po których jeżdżą składy podobnej pojemności, co na elektrycznych?
Cytat:No to porównajmy Skodę Rapid oraz Audi A8 - silniki w obu przypadkach spalinowe, podobnej technologii (FSI) tilta nie ma, a jednak poziom inny..Tylko w przypadku kolei ja mam wątpliwości, co jest Audi A8

Cytat:To nie prościej było tą kabinówkę założyć?Prościej było zmienić przepisy, ale lepiej tkwić w przedwojniu...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
PL-KSL