Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Zamyka się tor, na którym ta jednostka stoi, informuje się rozkazem pisemnym drużynę jednostki/maszyny gdzie stoi defekt, gdzie odbędzie się spychanie i co będzie zezwoleniem na wjazd, następnie stawia się semafor (jeżeli urządzenia pozwalają) i pomoc jedzie z prędkością do 30 km/h. Przygotowuje się jednostkę do ściągnięcia i ściąga do szopy na naprawę. Przygotowanie do jazdy defekta odbywa się zgodnie z DTR.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Popychany to taki, który ma popychacz, czyli lokomotywę czynną z tyłu, przy czynnej z przodu. Pchany to taki, który jedzie wagonami naprzód. Przy jeździe wagonami naprzód wolno do 20, chyba że przejazdy są strzeżone, wtedy do 30. Ściąganie jednostki to jazda po zajętym torze zamkniętym, więc nie więcej niż 30.
Przy okazji znak paragrafu wygląda tak: (alt+21) §
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL