Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
W polskie to inwestowaliśmy za komuny, wszyscy mówią, że CAF zaoferował najbardziej zaawansowany technicznie pojazd. Jak się inwestuje, to w najlepsze rozwiązania.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Za lepsze rozwiązania trzeba więcej płacić. Jest o wiele więcej dobrych stron, wygranej PESY to inwestycja w polski przemysł co daje dalszy jego rozwój oraz umacnia pozycje na rynku. Wprawdzie nie można za dużo powiedzieć o elfach bo jeszcze nie jeżdżą ale już cieszą się sporym zainteresowaniem. Biorąc pod uwagę przedników elfa czyli ED59 z którym początkowo był dość awaryjny lecz uporano się z tym, następnie ED74 który już nie stwarza większy problemów. Elfy mogą okazać się przyszłością polskiej kolei regionalnej i stać się zamiennikiem poczciwej EN57, a także utorować naszemu rodzinnemu producentowi drogę na inne rynki.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
przem710, różnica w cenie nie jest taka duża - całość zamówienia jest o 12 mln zł droższa od oferty PESA. O PESA krąży już dużo złych opinii, typu np. najbardziej prozaiczna - mocny deszcz, a dachy ciekną.
To trzymajmy kciuki żeby Elf był czymś na miarę ED74, bo rzeczywiście ten pojazd jest dość udanym.