Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EZT dla Wielkopolski
#1
http://www.rynek-kolejowy.pl/17680/Prze ... _ofert.htm

Miałem nadzieję, że wybiorą CAF - pojazd pojemny i lekki, czyli tańszy w eksploatacji, ale niestety - znowu PESA.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#2
Z jednej strony przetarg na nowe EZT a z drugiej również i na stare ,,kiblozłomy" bo inaczej tego nazwać nie można skoro cena za szt. to ok. miliona złotych. Tym razem przetarg zrobiony tak jak już dawno powinno robić się w Polsce czyli dogadać się w parę województw i ogłosić wspólny.

http://www.rynek-kolejowy.pl/17648/PESA ... polski.htm


Cztery jednostki mają trafić na opolszczyznę, może będą one poddane modernizacji o czym kiedyś było głośno (i mówiono się o czterech sztukach). Oby to była modernizacja do AKM a co najważniejsze wywalić drzwi między członami i zrobić przejście między członami takie jak jest w szynobusach lub EN\R75.
Odpowiedz

#3
mikrobart napisał(a):Miałem nadzieję, że wybiorą CAF - pojazd pojemny i lekki, czyli tańszy w eksploatacji, ale niestety - znowu PESA.

A ja się ciesze co Polskie to Polskie. A PESA urasta do coraz większego producenta taboru, oby tak dalej.
Odpowiedz

#4
W polskie to inwestowaliśmy za komuny, wszyscy mówią, że CAF zaoferował najbardziej zaawansowany technicznie pojazd. Jak się inwestuje, to w najlepsze rozwiązania.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#5
Za lepsze rozwiązania trzeba więcej płacić. Jest o wiele więcej dobrych stron, wygranej PESY to inwestycja w polski przemysł co daje dalszy jego rozwój oraz umacnia pozycje na rynku. Wprawdzie nie można za dużo powiedzieć o elfach bo jeszcze nie jeżdżą ale już cieszą się sporym zainteresowaniem. Biorąc pod uwagę przedników elfa czyli ED59 z którym początkowo był dość awaryjny lecz uporano się z tym, następnie ED74 który już nie stwarza większy problemów. Elfy mogą okazać się przyszłością polskiej kolei regionalnej i stać się zamiennikiem poczciwej EN57, a także utorować naszemu rodzinnemu producentowi drogę na inne rynki.
Odpowiedz

#6
przem710, różnica w cenie nie jest taka duża - całość zamówienia jest o 12 mln zł droższa od oferty PESA. O PESA krąży już dużo złych opinii, typu np. najbardziej prozaiczna - mocny deszcz, a dachy ciekną.
To trzymajmy kciuki żeby Elf był czymś na miarę ED74, bo rzeczywiście ten pojazd jest dość udanym.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [PESA] ELF dla Wielkopolski - 22WEa TOMEKKOT 88 34 910 17.07.2013, 15:29
Ostatni post: KlimaT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.