Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oświetlenie pojazdu szynowego
#16
rustsaltz napisał(a):I płaci się 100 zł za wymianę żarówki wartej 2,50...

O to tania ta żarówka Tongue

rustsaltz napisał(a):W aucie nie potrzeba śrubki do wymiany żarówki odkręcać Tongue.

a u mnie trzeba Wink I wcale nie muszę rozebrać połowy samochodu, tylko odkręcić jedną śrubkę Smile

Przepraszam za OT Smile
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#17
mixer napisał(a):nawet jak nie potrzebne to i tak się skubnie.
To jest nawis poprzedniego ustroju.

Cytat:I nie przejeżdża przez żadne większe miasto z lokomotywownią?
No IC nie siedzi nigdzie po drodze.

Cytat:Trzeba by to zrobić jakoś tak że jak się wchodzi na maszynę to się podpisuje że wszystko jest
No dobra, ale jak to zrobisz na szopie? I przy zmianach, które trzeba robić szybko.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#18
rustsaltz napisał(a):No IC nie siedzi nigdzie po drodze.
No cóż, to mają pecha - niech płacą za wymianę mechom z cargo albo pr

Cytat:No dobra, ale jak to zrobisz na szopie? I przy zmianach, które trzeba robić szybko.
Czytaj post do końca
Cytat:tylko że przez loki przewijają się dziesiątki ludzi na depo więc ciemno to widzę :-P
Odpowiedz

#19
sarna napisał(a):No cóż, to mają pecha - niech płacą za wymianę mechom z cargo albo pr
No to jest punkt rewidencki i szopa KŚ w Łazach, gdzie IC nie mają postoju.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#20
To można zrobić nieplanowy postój 5 minut i mieć sprawne oświetlenie
Odpowiedz

#21
Chłopie o czym ty gadasz jakie 5 min postoju ?
Ty chyba nie znasz realiów prowadzenia ruchu kolejowego, to nie komputerowy symulatorek.
Odpowiedz

#22
Nie chyba tylko z pewnością, nie pracuję na kolei ;-) 5 min wydaje mi się wystarczającym czasem na wymianę żarówki, stacje które posiadają lokomotywownie posiadają przeważnie sporo peronów (taki Rybnik na przykład) z czego przeważnie mniej niż 3 są w jednym momencie w użytku. Więc co takiego stoi na przeszkodzie, żeby zapowiedziany wcześniej jako przejazd bez zatrzymania pociąg zatrzymać na chwilę przy peronie i dopuścić na kilka minut mechanika do lokomotywy? Tylko z technicznego punktu widzenia, bo przepisy można zmienić

a w symulatorki się nie bawie, chłopie
Odpowiedz

#23
Z zatrzymaniem składu nie ma problemu Jeżeli maszynista głosi że musi stanąć bo mu się maszyna rozwala to zwykle nie ma problemu. Gorzej z wykonaniem reszty zadania czyli znalezieniem mechanika, żarówki i jej wymianą na pewno nie zajmie to 5min
Odpowiedz

#24
No dlatego można zapowiedzieć się przez radiotelefon, żeby odpowiednia osoba już czekała na peronie z odpowiednimi narzędziami i nową żarówką.
Odpowiedz

#25
No właśnie znajdź odpowiednia osobę i odpowiednią żarówkę.
Nawet biorąc przykład powyżej z szopą w Łazach.
Jak mam tam znaleźć mechanika który zmieni żarówkę np w Husarzu czy 163 skoro nie ma na co dzień styczności z takim taborem.
Odpowiedz

#26
Jeśli nikt nie umie to trudno, robi się to co zazwyczaj się robi czyli pewnie jedzie się dalej i udaje że nikt nic nie wie.. A jak jedzie dziewiątka albo jest na stanie fachowiec to się wymienia. Chyba lepiej tak niż nic?
Odpowiedz

#27
Tylko potem wytłumacz pasażerowi z ważną przesiadką, że będzie musiał biegać w Katowicach. A że nieplanowe zatrzymanie, to zaraz jakiś osobowy wyprzedzi i będzie zabawa...
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Praca inżynierska - kucie koła pojazdu szynowego skiera166 0 3 724 27.11.2011, 21:27
Ostatni post: skiera166
  Struktura sieci komputerowej pojazdu trakcyjnego? dannn23 3 4 367 25.11.2010, 22:09
Ostatni post: Obleśny Szczur

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.