Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koniec SU45
#76
mixer napisał(a):w Białymstoku, do tej pory służyły na wypożyczeniu w IC.
to ja wiem ze 116i 168 jest del IC Warszawa a gdzie teraz obecnie stoją 116i168 ?
Odpowiedz

#77
Stoją w Białymstoku i mają z czasem być odesłane do swojej stacji macierzystej.
Odpowiedz

#78
No i brak sprawnych SU45 zbiera swoje żniwo.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... szawa.html
http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage. ... play_media
http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage. ... play_media
Odpowiedz

#79
Dobre podpisy pod oboma zdjęciami. Żal na to patrzeć.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#80
przem710 napisał(a):No i brak sprawnych SU45 zbiera swoje żniwo.


http://www.kurierkolejowy...k-Warszawa.html

Akurat sprawa pierwsza to jest wielkie nieporozumienie i głupota IC, a nie braki taborowe.
Odpowiedz

#81
Czy ktoś wtajemniczony może powiedzieć mi jak na prawdę jest z SU45? Od razu zaznaczam, że jestem laikiem w sprawach technicznych, więc na chłopski rozum jak to wygląda z mojego rozumowania.

Jakoś nie chce mi się wierzyć w to, że nagle te lokomotywy zrobiły się awaryjne same z siebie. Przez tyle lat jeździły i było dobrze, aż tu nagle w przeciągu kilku lat stały się wysoce awaryjne? EU07 jest starszą serią niż SU45, a mimo to sporo starszych egzemplarzy EU07 jeździ i nie są wysoce awaryjne.

W brak części zamiennych też nie chce mi się wierzyć. Przecież producent, HCP istnieje do dzisiaj i jest w stanie produkować części do tych lokomotyw. Sami w HCP widzieliśmy. Czy może nie jest tak, że wycinając ofertę przewozową na liniach niezelektryfikowanych w pewnym momencie zapotrzebowanie na SU45 zmniejszyło się tak bardzo, że części zamienne do tych lokomotyw musiały zdrożeć jako produkcja bardziej jednostkowa niż seryjna?
Odpowiedz

#82
Z podlasia to jest tak:
IC ma/miało trzy sprawne PRowskie SU45: 115,116 168.
-116 brak legalizacji zbiorników powietrznych odstawiona 31.01.2014 po zjeździe z Korsz 81104.
-168 waliły już silniki, od kilku miesięcy jeździła na 5 silnikach potem na 4 a i jakoś na początku lutego padły wszystkie - odstawiona z dniem 03.02.2014
-115 padła 06.02.2014 co dokładnie na niej było nie wiem.

PRy na wymianę dały jedną sprawną SU42-530 która to obsługuje od 04.02.2014 Korsze-Ełk. Do Suwałk nie ma sensu gnać SM42 bo szkoda ludzi stąd też KKA.

A co do SU45 jest przede wszystkim brak części do nich to co instruktor i zakład mieli na wymianę to już dawno poszło... nie ma dnia aby Cargo w Białymstoku nie robiło na nich naprawy, ogrzewanie jest załączane raz na jakiś czas ze względu na zasadę albo jedziemy albo stoimy. Nie da się tych dwóch rzeczy połączyć razem bo sprzęt się już do tego nie nadaje. Sprzęt ten swoje lata świetności już miał, jak najszybciej te lokomotywy powinny trafić do skansenu i uruchamiać je na jakieś pociągi specjalne.
Odpowiedz

#83
A co z tymi trzema Nurkami które PIC od pepików wynajął, co miały iść na Ełk-Korsze i Suwałki? We wrześniu jeden stał na szopie we Wrocławiu, wiadomo coś dalej co z nimi w końcu się stało?
Odpowiedz

#84
Powinien dalej stać we Wrocławiu. Niby mają przyjść na Podlasie w Kwietniu. Jedna ma już zamontowane nasz prędkościomierz, SHP, CA, wszystkie testy przeszła pozytywnie. A na kolejne jeszcze czekają.
Odpowiedz

#85
mixer czyli dlatego takie cuda się tam będą dziać zanim Nurki się pojawią. A PIC nie mógł od PRów wziąć na ten czas tych 2 Odkurzaczy które jeszcze jeżdżą? Po modernie, o wiele lepsze, sprawniejsze i nowocześniejsze od zdezelowanych Fiatów, dwie sztuki akurat by starczyły by dać coś na Hańczę i rezerwę dla Suwałk i Ełk-Korsze jakby coś padło. W PRach i tak podobno robią jako manewrówki. Ewentualnie mogliby jakiegoś Polsata wypożyczyć. SU46 cargowskich nie ma sensu, bo na Lubelszczyźnie było widać jakie cuda się z nimi dzieją.
Odpowiedz

#86
A jak sytuacja z lubelskimi SU45, już całkowicie padły?
Odpowiedz

#87
Jeszcze nam nurki wyjdą bokiem jak dostaną homologację i to tylko mają szansę na warunkową.
W Polsce urządzenia srk na liniach niezelektryfikowanych nie są przystosowane do jazd pociągów prowadzonych nurkami w sezonie grzewczym.
Tutaj w komentarzach moje szczegółowe wytłumaczenie na GMFK
Kliknij
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl

Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
Odpowiedz

#88
Obecnie układ prostowniczy to nie jest ani duży, ani drogi, kwestia "jaj".
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#89
No właśnie w SU45/46 prądnica i układ prostowniczy maja specjalną konstrukcje zapobiegającą powstawaniu takich zakłóceń.

A jeżeli mamy dodawać taki układ do innych lokomotyw robić badania dopuszczenia itd. to na pewno nie będzie to tanie.
Odpowiedz

#90
Na czym polega ta specjalna konstrukcja?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czynne SU45 KeM9T 4 3 882 14.01.2020, 11:40
Ostatni post: MegaTVHD
  ST45 - modernizacja SU45 Miderion 62 36 920 23.10.2019, 19:55
Ostatni post: zeus04
  Czynne SU45 w Pomorskim norbis97 7 5 595 09.08.2013, 20:19
Ostatni post: przem710
  Pierwsza prywatna SU45 KlimaT 13 7 301 05.07.2013, 18:25
Ostatni post: Lutek
  Koniec pociągów obsługiwanych trakcją parową? przem710 9 6 519 30.12.2012, 18:10
Ostatni post: Lutek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
21 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.