12.09.2013, 17:01
Zapraszam wszystkich na przejazd pociągiem specjalnym po liniach kopalnianych i piaskowych na Górnym Śląsku.
Lokomotywa: Ty42-24 z Pyskowic
Wagony: wagon pasażerski 94Aa z Pyskowic oraz wagony kryte
Termin: 5 października
Trasa (w nawiasach odcinki których byt na trasie jest niepewny):
Gliwice - Zabrze Makoszowy Kopalnia – Gierałtowice - Chudów – Kop.
Budryk – (zwałowisko), [oblot] - Kopalnia Budryk - Chudów – Kopalnia
Knurów - Nieborowice - Leboszowice - Kotlarnia – (Ortowice [wjazd na
pole piaskowe) i obrót] Ortowice – Kotlarnia - Kanał - Drama -
Mikulczyce – Michał – Tunel – Zabrze Makoszowy Kopalnia – Gliwice
------------
Zapisać się można wysyłając wiadomość na adres <!-- e --><a href="mailto:rozklad.uz@gmail.com">rozklad.uz@gmail.com</a><!-- e -->
Zapisy obsługiwał będzie kolejoman (znaczy się Grzegorz W.), zaś wszelkie nietypowe sprawy proszę kierować do mnie poprzez dopisek w temacie wiadomości na ten sam adres mejlowy.
PROSZĘ PODAĆ IMIONA I NAZWISKA WSZYSTKICH ZAPISYWANYCH UCZESTNIKÓW
Mile widziany numer telefonu, na wszelki wypadek.
------------
Wyjazd z Gliwic przewiduję o godzinie umożliwiającej dojechanie TLK Pomerania do Bytomia skąd do Gliwic kursuje autobus miejskiej linii 850 (czyli 7-8). Jednak na chwilę obecną niczego nie gwarantuję, a tym bardziej nie jestem w stanie podać jakiejkolwiek godziny zakończenia imprezy gdyż linie piaskowe bywają nieprzewidywalne.
Organizatorem imprezy zasadniczo jestem ja, przy współpracy z SRKGŚ. Lokomotywa i wagon 94Aa wypożyczone będą od TOZKiOS Pyskowice, wagony kryte od KSK Wrocław.
Liczba miejsc jest ograniczona. Żeby impreza się odbyła musi uzbierać się ilość przedpłat wystarczająca na pokrycie wszystkich kosztów przejazdu. W innym przypadku impreza zostanie odwołana, a pieniądze zwrócone. Zastrzegam iż nie odpowiadam za zdarzenia wynikające z sił wyższych, których nie byłem w stanie przewidzieć. Gdyby wynikły nowe problemy organizacyjne dopuszczam możliwość zmiany wagonów i terminu, wtedy każdy zapisany będzie miał możliwość ponownej decyzji dotyczącej udziału.
Koszt uczestnictwa w przedpłacie do 20 września wynosi 165zł, po tym terminie i w pociągu wynosi 190zł. Jeśli uda się obniżyć koszty przejazdu lub będzie dużo wpłat, przewiduję przekazanie nadwyżki na skansen lub/i jakiś zwrot dla uczestników (np. w formie darmowego obiadu).
Lokomotywa: Ty42-24 z Pyskowic
Wagony: wagon pasażerski 94Aa z Pyskowic oraz wagony kryte
Termin: 5 października
Trasa (w nawiasach odcinki których byt na trasie jest niepewny):
Gliwice - Zabrze Makoszowy Kopalnia – Gierałtowice - Chudów – Kop.
Budryk – (zwałowisko), [oblot] - Kopalnia Budryk - Chudów – Kopalnia
Knurów - Nieborowice - Leboszowice - Kotlarnia – (Ortowice [wjazd na
pole piaskowe) i obrót] Ortowice – Kotlarnia - Kanał - Drama -
Mikulczyce – Michał – Tunel – Zabrze Makoszowy Kopalnia – Gliwice
------------
Zapisać się można wysyłając wiadomość na adres <!-- e --><a href="mailto:rozklad.uz@gmail.com">rozklad.uz@gmail.com</a><!-- e -->
Zapisy obsługiwał będzie kolejoman (znaczy się Grzegorz W.), zaś wszelkie nietypowe sprawy proszę kierować do mnie poprzez dopisek w temacie wiadomości na ten sam adres mejlowy.
PROSZĘ PODAĆ IMIONA I NAZWISKA WSZYSTKICH ZAPISYWANYCH UCZESTNIKÓW
Mile widziany numer telefonu, na wszelki wypadek.
------------
Wyjazd z Gliwic przewiduję o godzinie umożliwiającej dojechanie TLK Pomerania do Bytomia skąd do Gliwic kursuje autobus miejskiej linii 850 (czyli 7-8). Jednak na chwilę obecną niczego nie gwarantuję, a tym bardziej nie jestem w stanie podać jakiejkolwiek godziny zakończenia imprezy gdyż linie piaskowe bywają nieprzewidywalne.
Organizatorem imprezy zasadniczo jestem ja, przy współpracy z SRKGŚ. Lokomotywa i wagon 94Aa wypożyczone będą od TOZKiOS Pyskowice, wagony kryte od KSK Wrocław.
Liczba miejsc jest ograniczona. Żeby impreza się odbyła musi uzbierać się ilość przedpłat wystarczająca na pokrycie wszystkich kosztów przejazdu. W innym przypadku impreza zostanie odwołana, a pieniądze zwrócone. Zastrzegam iż nie odpowiadam za zdarzenia wynikające z sił wyższych, których nie byłem w stanie przewidzieć. Gdyby wynikły nowe problemy organizacyjne dopuszczam możliwość zmiany wagonów i terminu, wtedy każdy zapisany będzie miał możliwość ponownej decyzji dotyczącej udziału.
Koszt uczestnictwa w przedpłacie do 20 września wynosi 165zł, po tym terminie i w pociągu wynosi 190zł. Jeśli uda się obniżyć koszty przejazdu lub będzie dużo wpłat, przewiduję przekazanie nadwyżki na skansen lub/i jakiś zwrot dla uczestników (np. w formie darmowego obiadu).