03.12.2014, 00:48
Okropny błąd. Jeździ sporo pociągów które zwiedzają całą Polskę i teraz się okazuje, że większość pociągów jeżdżących 10+ godzin będzie bez choćby barowego. Tylko te wybrane ze zmodernizowanych wagonów...
PKP Intercity: cytryna tylko w pierwszej klasie
|
03.12.2014, 00:48
Okropny błąd. Jeździ sporo pociągów które zwiedzają całą Polskę i teraz się okazuje, że większość pociągów jeżdżących 10+ godzin będzie bez choćby barowego. Tylko te wybrane ze zmodernizowanych wagonów...
03.12.2014, 06:37
Tu kłania się fakt braku modernizacji wagonów barowych i restauracyjnych.
IC inwestuje tylko w wagony z przestrzenią pasażerską.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
03.12.2014, 11:25
Z tego co pamiętam w 2012 IC chwaliło się podczas Katarzynek moderną jakiegoś wagonu WARS w Poznaniu, więc coś w tym temacie przynajmniej kiedyś było robione, ale jak się w tym roku chwalili modernizacją bodajże 165A to tam już chyba WARS'u nie widziałem
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
03.12.2014, 12:17
Tak zrobili jakąś modernę. FPS Poznań produkował chyba wagon na potrzeby pociągów Wrocław - Gdynia, ale gdzie on się teraz podziewa to nie wiem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
03.12.2014, 14:00
pitagoras23 napisał(a):Tu kłania się fakt braku modernizacji wagonów barowych i restauracyjnych.A to nieunowocześnione wagony nie mogą kursować?
03.12.2014, 14:14
Mogą, ale jak to ma wyglądać jak stary rzęch pojedzie w składzie nowoczesnych wagonów?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
03.12.2014, 14:23
Normalnie.
Wolisz przez 8 godzin mieć do dyspozycji stary wagon barowy, czy nie mieć żadnego? Jeśli wagon jest sprawny to nie widzę powodu by nie kursował, jeżeli jedynym innym wyborem jest jego całkowity brak.
03.12.2014, 14:25
A ile wagonów barowych wgl ma ważną rewizję? O przeprowadzeniu tego typu kontroli też Intercity zapomina.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
03.12.2014, 23:39
pitagoras23 napisał(a):Mogą, ale jak to ma wyglądać jak stary rzęch pojedzie w składzie nowoczesnych wagonów?Tak jak to wygląda teraz przy EIC. Ale przecież w ogóle wywalają te barowce z TLK, gdzie wszystko jest stare. Więc co z tymi wagonami? Na Gałczyńskim np wszystko jest stare i barowy się jakoś specjalnie nie wyrózniał wyglądem - teraz go po prostu nie będzie.
07.12.2014, 13:28
pitagoras23 napisał(a):Tak zrobili jakąś modernę. FPS Poznań produkował chyba wagon na potrzeby pociągów Wrocław - Gdynia, ale gdzie on się teraz podziewa to nie wiem. To nie jest żadna moderna tylko fabrycznie nowy wagon restauracyjny 407A, który "lada dzień" powinien zacząć kursować na trasie Warszawa- Szczecin. http://bautzen.cal.pl/406A.html
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
07.12.2014, 14:00
W pociągach IC (cena TLK, standard IC) dają w cenie biletu poczęstunek (a przynajmniej tak było wczoraj w Neptunie). Napój plus mały "pryncypałek" wielkości baterii AA. A ostatnio dawali wafelki śmietankowe. :-D
07.12.2014, 22:31
A IC nie mialy ruszyc 14 grudnia? Takie pryncypalki daja tez w EIC.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
07.12.2014, 23:45
A cholera ich wie. Na Wschodniej tablica ledowa nad kasami wskazywała, że to EIC. Pani w kasie, że to TLK, tablice w pociągu, że to IC, a kiero witając ludzi na pokładzie powiedział, ze to Ekspres Intercity.
Na szczęście do mojego podróżnika się nikt nie przyczepił :-)
09.12.2014, 13:22
Kursował na zasadach IC tyle że do 13 grudnia ta kategoria jest "niejawna"
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd. Zestawienia pociągów
10.12.2014, 17:03
Wagony barowe mają być w kategorii IC jako standard
TLK powoli zniknie z rynku w miare modenizacji taboru |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |