21.10.2016, 21:46
Coś odnośnie ED74, wiem że to TVP ale mimo wszystko racje mają
ED74
|
21.10.2016, 21:46
Coś odnośnie ED74, wiem że to TVP ale mimo wszystko racje mają
22.10.2016, 11:35
W TVN'ie to nawet nie zostałoby wyemitowane z wiadomych względów .....
Ta minister blondzia to dno i 7 metrów mułu, teraz będą dochodzić w PIC, kto jest temu winny, a przecież ten cały materiał dobitnie pokazuje 4 osoby, które to załatwiły ....
15.11.2016, 14:12
Cytat:Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego jest zainteresowany odkupieniem od PKP Intercity jednostek ED74.http://inforail.pl/malopolska-zaintereso...89089.html
20.03.2017, 15:49
PIC planuję puścić ED74 na trasy do 90 minut:
http://m.inforail.pl/ed74-na-trasy-do-90...92863.html
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
20.03.2017, 19:39
Co pora roku to nowe pomysły co do tych jednostek Jesienią/zimą planowali ich sprzedać, mówiło się nawet o zainteresowaniu takich spółek kolejowych jak Koleje Śląskie czy Koleje Małopolskie (tudzież ich zleceniodawcy przewozów czyli Urzędy Marszałkowskie) a teraz wraz z przyjściem wiosny jednak postanawiają, że coś można z nimi zrobić u siebie... Ciekawe kiedy przyjdzie ostateczna decyzja co do ich przyszłości i czy nastąpi to do końca obecnego dziesięciolecia
20.03.2017, 20:37
Sam się nad tym zastanawiam
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
08.01.2018, 17:09
PKP Intercity przeprowadzi dialog techniczny z potencjalnymi wykonawcami, zanim zleci gruntowną modernizację 14 składów ED74.
Szczegóły: Nakolei.pl
26.01.2018, 12:28
Pesa i Cegielski chcą zmodernizować „Edyty"
Cytat:Dwie firmy będą uczestniczyć w procedurze dialogu konkurencyjnego na wykonanie modernizacji i napraw głównych elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74 PKP Intercity. http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...85470.html
2️⃣6️⃣.0️⃣5️⃣.1️⃣3️⃣ ➡️ 2️⃣6️⃣.0️⃣5️⃣.2️⃣3️⃣
10 lat na ForumKolejowe.pl YouTube https://youtube.com/@norbis97?si=FFY-AGST2qPE-uME Facebook https://pl-pl.facebook.com/PomorskaKolejwObiektywie/ Fotoblog https://norbis97.flog.pl/
26.01.2018, 12:35
A co tam jest do naprawiania jak to więcej stoi jak jeździ...
26.01.2018, 15:54
Żeby to coś się faktycznie nadawało do obsługi połączeń dalekobieżnych, to niech to lepiej trafi do Cegielskiego. Jakoś nie mam przekonania do Pesy.
09.03.2018, 13:10
„Edyty” mogą przywrócić kolej niektórym powiatom
Rynek Kolejowy Cytat:W kontekście przybliżania kolei dalekobieżnej tzw. „Polsce Powiatowej”, a także poprawy stanu technicznego linii nr 62 Tunel – Sosnowiec Główny zasadne wydaje się przywrócenie pociągów na odcinek Katowice – Olkusz – Sędziszów. Pozwoliłoby to na obsługę stacji i przystanków położonych w miastach województw śląskiego i małopolskiego, takich jak Bukowno (10,3 tys), Dąbrowa Górnicza (121,9 tys. mieszkańców), Olkusz (36,6 tys.), Sławków (7,1 tys.) i Sosnowiec (206 tys. mieszkańców). Obecnie trasa ta obsługiwana jest w ruchu regionalnym (kilka par pociągów na dobę)@FAREN, jakby tak poszło z tym co piszą, to miałbyś "nowość" na swoim "podwórku"
09.03.2018, 21:42
Z serii "pobożne życzenia RK". Linia 62 nie jest ujęta w planie ministerialnym i pośpiechy po niej nie pojadą. Zresztą śmiem twierdzić, że teraz trzeba by naprawdę dużego zaparcia i nakładów, by ludzi z okolic Wolbromia, Olkusza i Charsznicy przekonać do kolei.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
09.03.2018, 21:57
(09.03.2018, 21:42)rustsaltz napisał(a): Zresztą śmiem twierdzić, że teraz trzeba by naprawdę dużego zaparcia i nakładów, by ludzi z okolic Wolbromia, Olkusza i Charsznicy przekonać do kolei. Niekoniecznie. Spójrz, Olkusz i Wolbrom nie posiadają obecnie żadnego bezpośredniego połączenia autobusowego z Warszawą, Lublinem, czy Wrocławiem. Chcąc się stamtąd dostać gdzieś w Polskę, trzeba jechać do Krakowa lub Katowic. Gdyby powstały tamtędy połączenia kolejowe łączące te miasta o w miarę sensownych porach, to z czasem mogłyby się przyjąć. Śmiem twierdzić, że gdyby ówczesny "Kordecki" pojeździł tą trasą i w tych godzinach nieco dłużej niż jeden rozkład, to zdobyłby popularność. Tam nie trzeba wiele - 2 pary. Pierwsza w godzinach dawnego Kordeckiego relacji Katowice lub Gliwice - Warszawa (od Kozłowa przez CMK), a druga rel. Wrocław - Lublin, w godzinach porannych w kierunku Wrocławia i wieczornych w kier. Lublina.
09.03.2018, 22:03
Nie mają i od lat sobie radzą. W ruchu dalekobieżnym może jeszcze jakaś garstka studentów w piątki i niedziele by się trafiła, w ruchu regionalnym nikt koleją nie będzie zainteresowany, bo jedno pokolenie kolej zniechęciła, a drugie nie ma świadomości istnienia kolei.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
09.03.2018, 22:14
Tak jak wspomniałem, w rok czy dwa lata ludzi nie przekonasz, ale z czasem ludzie mogliby się do tych pociągów mogli przekonać. Oczywiście nie przewiduję w nich dzikich tłumów, ale te potoki mogły by z roku na rok rosnąć. Historia już nie raz pokazała, że się na jakieś połączenia patrzyło sceptycznie, a potem się okazały strzałem w dziesiątkę.
Natomiast w pełni się z Tobą zgadzam, jeśli chodzi o ruch regionalny, ale tutaj problemem jest położenie linii kolejowej. Z Olkusza i Wolbromia największe zapotrzebowanie regionalne generuje Kraków, a niestety nijak się stamtąd nie da uruchomić pociągu do Krakowa sensowną trasą i czasem przejazdu. |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
ED74 - niewłaściwe przyciski w WC | Mariusz W. | 6 | 5 667 |
09.09.2014, 10:45 Ostatni post: przewoz |
|
Naprawy rewizyjne ED74 | Dominik Piotrowicz | 6 | 4 737 |
12.05.2013, 11:24 Ostatni post: rustsaltz |
|
PESA ELF a ED74 | maszynista | 0 | 3 407 |
06.12.2012, 21:30 Ostatni post: maszynista |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |