Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EM10
#1
Lokomotywy EM10 (cała seria 4 sztuk) przyjechały do Poznania Franowa w 2009 roku i od tego czasu stoją tam odstawione. Są sprawne, mimo to zupełnie nie użytkowane. Czy ktoś wie, dlaczego tak jest? Brak doświadczenia w eksploatacji tak nielicznej serii?
Odpowiedz

#2
Brak koncepcji co z nimi zrobić. Najlepszym sposobem byłaby sprzedaż lub leasing do któregoś z prywaciarzy bo oni wiedzą jak zrobić coś z niczego.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#3
Brak części i niemożność wykonania NR.
Odpowiedz

#4
Mamy jakieś zdjęcia tych odstawionych egzemplarzy?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#5
W ilostanie są zdjęcia Tp4, a na wikipedii dwa moje.
Odpowiedz

#6
Koledzy! Czy wiadomo już, jaki będzie los tych zmodernizowanych EM10? Huta?
Odpowiedz

#7
Huta.
Odpowiedz

#8
przem710 napisał(a):Huta.

Już, czy za niedługo? Czy jeszcze stoją odstawione i można je uwiecznić?
Odpowiedz

#9
yahya, stoją na Franowie jako odstawione.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#10
Dziękuje za odpowiedź.
Odpowiedz

#11
Na TWB pojawiła się wczoraj plotka, że ludzie z IC oglądali na Franowie jedną z EM10. Podobno w grę wchodzi odkupienie tych maszyn od Cargo. IC miałoby wykorzystywać je do manewrów na stacjach.

Ciekawe ile w tym jest prawdy i co z tego wyjdzie.
Odpowiedz

#12
Słyszałem o takim pomyśle.
Nie byłoby głupie, bo IC ma kilka miejsc, gdzie obsługa manewrów odbywa się w zasadzie w 100% pod siecią (Warszawa Grochów, szczególnie po elektryfikacji).
Po takim długim postoju na pewno wymagają sporych nakładów inwestycyjnych.
Pytanie, czy nie zasadne by było w przypadku IC przerobienie przy takiej okazji ich na typ np z małym silnikiem spalinowym, żeby mogły się poruszać po całej sieci.
Odpowiedz

#13
http://rail.phototrans.eu/14,96317,56004.html Tu też jest coś napisane o tym.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

#14
przewoz napisał(a):Po takim długim postoju na pewno wymagają sporych nakładów inwestycyjnych.
Pytanie, czy nie zasadne by było w przypadku IC przerobienie przy takiej okazji ich na typ np z małym silnikiem spalinowym, żeby mogły się poruszać po całej sieci.

Eee tam Smile EP03 stała równie długo i właśnie następuje jej ponowny rozruch Smile
Silnik spalinowy też jest w EM10 możliwy i nawet wskazany Smile
Pozdrawiam
Odpowiedz

#15
Może wystarczyłaby bateria akumulatorów?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.