Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
rustsaltz, to czas zmienić przepisy albo trzymać siódemkę w Inowrocławiu.
Dla mnie to żadne tłumaczenie, że przepisy. Skoro na zachodzie się da, to znaczy że jest to rozwiązanie bezpieczne.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
pitagoras23 napisał(a):Dla mnie to żadne tłumaczenie, że przepisy. Skoro na zachodzie się da, to znaczy że jest to rozwiązanie bezpieczne.
Nie jest bezpieczne, bo jaką masz pewność, że przy rozłączaniu sprzęgu ogrzewania (jak to ładnie się teraz zwie "listwy uniwersalnej") obie maszyny opuściły pantografy? Poza tym nie ma przejścia przez skład, więc obsługa musiałaby być w obu częściach.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
rustsaltz, a co to za problem dać drużyny w dwóch składach?
A jak jadą dwa EN57 połączone ze sobą to jest przejście w całym składzie? NIE ma, a jakoś takie składy jeżdżą.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Cytat:rustsaltz, a co to za problem dać drużyny w dwóch składach?
Koszta.
Cytat:Tyle, że EN57 są fabrycznie przystosowane do takiej jazdy.
Pomijając fakt, że przez pół wieku nie udało się dopracować sprzęgów to jest
Cytat:Polskie lokomotywy chyba nie bardzo są przystosowane do jazdy w takim zestawieniu jak proponujesz
Ukrotnić tego nie ukrotnisz, a podejrzewam, że jazda z czymś takim to byłaby dość wysoka szkoła jazdy, niech się bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzą.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
pitagoras23 ale widzisz z tego robi się coraz większa lista kosztów.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Nie na wszystkich szlakach wolno popychanie stosowac, poza tym taka maszyna tez musi byc obsadzona.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
A kto ja do tej jazdy przygotuje? Nie wiem co mowia przepisy IC o jezdzie w ukrotnieniu.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Na jakims filmie widziałem BWE na końcu drugi husarz i za nim 1 czy 2 wagony. Robią problemy po prostu sobie. Lok, wagony lok wagony. W ino szybka próba hamulca i poc jadą w swoje strony. Kiedyś jakiś IR był połączony z regio do Gniezna. W Gnieźnie odczepiali 1 kibla ludzie się przesiadali do tego 1 próba hamulca i jechali dalej.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Oj nie pamiętam. Było chyba rok temu ok 14-15
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
jarząbek019 napisał(a):Na jakims filmie widziałem BWE na końcu drugi husarz i za nim 1 czy 2 wagony.
To, że tak było, to nie znaczy, że tak wolno... Niech wypowie się ktoś, kto ma dostęp do przepisów IC.
Cytat:Kiedyś jakiś IR był połączony z regio do Gniezna. W Gnieźnie odczepiali 1 kibla ludzie się przesiadali do tego 1 próba hamulca i jechali dalej.
Kibel to jest zupełnie inna bajka.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Nie wydaje się Wam, że zrobił się lekki off top i pasowałoby część postów nie mających nic wspólnego z marcowymi cięciami wydzielić? :-P