Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Na plakatach nadal jest masa błędów które mają być z czasem poprawiane.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 58
Liczba wątków: 3
Dołączył: 08.09.2012
Reputacja:
0
Ja ze swojej strony mam pytanie odnośnie pociągów Uznam i Rozewie poza sezonem letnim jak będzie wyglądała sytuacja tych obu składów z relacjami chodzi mi o to czy będą wagony bezpośrednie w relacji Gdynia - Kraków - Gdynia czy np jak się pojedzie Rozewiem od Gdyni to np w Poznaniu po połączeniu trzeba będzie przejść do części Uznam do Krakowa oraz czy będą jakieś wagony typy Jelenia Góra - Świnoujście (wnioskuje z tych plakatów)?
Z Góry Dziękuję za odpowiedź (wyjaśnienie) :-)
Liczba postów: 283
Liczba wątków: 23
Dołączył: 13.01.2013
Reputacja:
0
Czy ja dobrze widzę że z Warszawy do Lublina w soboty ostatnim pociągiem będzie Gałka o 17:50? Rej nie będzie kursował w soboty?
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Lukas91 napisał(a):Ja ze swojej strony mam pytanie odnośnie pociągów Uznam i Rozewie poza sezonem letnim jak będzie wyglądała sytuacja tych obu składów z relacjami chodzi mi o to czy będą wagony bezpośrednie w relacji Gdynia - Kraków - Gdynia czy np jak się pojedzie Rozewiem od Gdyni to np w Poznaniu po połączeniu trzeba będzie przejść do części Uznam do Krakowa
Rozewie będzie miało grupę wagonów do Krakowa przełączaną w Wrocławiu do Uznama, są to wagony bezpośrednie więc wsiadając w Gdyni nie będzie trzeba się przesiada.
Lukas91 napisał(a):czy będą jakieś wagony typy Jelenia Góra - Świnoujście (wnioskuje z tych plakatów)? Zgadza się, kilka wagonów w składzie Szczecinianina wyruszając ze Świnoujścia przełączane są w Poznaniu na Uznama a potem we Wrocławiu na Karkonosze do Szklarskiej Poręby.
Barciur napisał(a):Czy ja dobrze widzę że z Warszawy do Lublina w soboty ostatnim pociągiem będzie Gałka o 17:50? Rej nie będzie kursował w soboty? Dobrze widzisz, pozostaje podróż z przesiadkami.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 56
Liczba wątków: 2
Dołączył: 14.02.2013
Reputacja:
0
Sprawa "Kossaka", "Barbakana", "Wyspiańskiego", "Dolnoślązaka", "Chełmońskiego" i "Światowida" wygląda interesująco - mają kategorię IC a potem EIC - masło maślane. Rozkład dla Katowic wygląda nieźle ale mogłoby być lepiej. Nowością będzie grupa wagonów do Olsztyna w TLK "Gwarek" i grupa wagonów do Żyliny w EIC "Praha". TLK "Karkonosze" mają bardzo atrakcyjne godziny przyjazdu do Lublina, dzięki czemu w końcu możemy tak dojechać z Górnego Śląska aby być rano w Lublinie. Widzę, że "Górnik" z "Ondraszkiem" zostały zamienione godzinami, ok. 6 odjazd będzie mieć "Górnik" a ok. 8 "Ondraszek". Cieszy też powrót IR "Piast" i nietknięte IR "Bolko", zamiast "Beskid" będzie jeździć "Klimczok" w wydłużonej relacji do Gdyni. "Korfanty" jako wieczorny TLK do Warszawy przez CMK też wygląda zachęcająco. Ciekawie prezentuje się TLK "Uznam" z wagonami do Gdyni, które we Wrocławiu będą doczepiane do TLK "Rozewie". "Podhalanin" wreszcie wrócił na swoją macierzystą trasę. Rozkład roczny pokazuje, że "Bryza" ma jeździć do Krakowa przez Mysłowice, Jaworzno, Trzebinię a w wakacje TLK "Wiking" do Świnoujścia ma odjeżdżać kilka godzin wcześniej niż poza wakacjami, w dodatku zastąpi on IR "Pirania". Ciekaw jestem tylko, ile tych TLK poleci przy najbliższej korekcie.
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 7
Dołączył: 29.07.2012
Reputacja:
0
19TLK94 napisał(a):Sprawa "Kossaka", "Barbakana", "Wyspiańskiego", "Dolnoślązaka", "Chełmońskiego" i "Światowida" wygląda interesująco - mają kategorię IC a potem EIC - masło maślane. Rozkład dla Katowic wygląda nieźle ale mogłoby być lepiej. Nowością będzie grupa wagonów do Olsztyna w TLK "Gwarek" i grupa wagonów do Żyliny w EIC "Praha". TLK "Karkonosze" mają bardzo atrakcyjne godziny przyjazdu do Lublina, dzięki czemu w końcu możemy tak dojechać z Górnego Śląska aby być rano w Lublinie. Widzę, że "Górnik" z "Ondraszkiem" zostały zamienione godzinami, ok. 6 odjazd będzie mieć "Górnik" a ok. 8 "Ondraszek". Cieszy też powrót IR "Piast" i nietknięte IR "Bolko", zamiast "Beskid" będzie jeździć "Klimczok" w wydłużonej relacji do Gdyni. "Korfanty" jako wieczorny TLK do Warszawy przez CMK też wygląda zachęcająco. Ciekawie prezentuje się TLK "Uznam" z wagonami do Gdyni, które we Wrocławiu będą doczepiane do TLK "Rozewie". "Podhalanin" wreszcie wrócił na swoją macierzystą trasę. Rozkład roczny pokazuje, że "Bryza" ma jeździć do Krakowa przez Mysłowice, Jaworzno, Trzebinię a w wakacje TLK "Wiking" do Świnoujścia ma odjeżdżać kilka godzin wcześniej niż poza wakacjami, w dodatku zastąpi on IR "Pirania". Ciekaw jestem tylko, ile tych TLK poleci przy najbliższej korekcie. Witam, faktycznie wspaniale się prezentuje Pirat/Uznam - proponuję wycieczkę z Krakowa/Wrocławia do Katowic ..... przez....... Świnoujście oczywiście :-O
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Poznanski_mech napisał(a):a plakatach nadal jest masa błędów które mają być z czasem poprawiane.
W takim razie po co publikowane jest coś, co ma błędy i wprowadza odbiorcę w błędne myślenie?
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
ET40 napisał(a):Ładnie wymyśliłem? 8-)
Brafo :-P
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
DamianT napisał(a):Poznanski_mech napisał(a):a plakatach nadal jest masa błędów które mają być z czasem poprawiane.
W takim razie po co publikowane jest coś, co ma błędy i wprowadza odbiorcę w błędne myślenie?
Bo od września wszyscy mikole krzyczą że nie ma rozkładów, zarysy tym się charakteryzują że są formą "brudnopisu". Rozkład musi zostać opublikowany 30 dni przed wejściem w życie więc do tego czasu może mieć formę brudnopisu. Teraz jest święto i przez cały weekend pewnie nikt się tym nie zajmował.
Druga sprawa to to że są dwie grupy osób przeglądających nowy rozkład:
1. Osoby które po przejrzeniu będą pół dnia pisać "hejty" na PLKe i resztę przewoźników o błędach i do kitu pociągach (które nie zostały jeszcze uzupełnione jak np. EIC Barbakan czy Polonez do Brześcia).
2. Te osoby po przejrzeniu zbiorą zauważone błędy to kupy i wyślą je do PLKi aby poprawiła, co prawda zajmie im to zdecydowanie mniej czasu niż "hejty" tej pierwszej grupy.
DamianT - jak widzisz dzięki tej drugiej grupie dopracowanie rozkładów jest szybsze i bardziej efektowane.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 1 712
Liczba wątków: 37
Dołączył: 28.10.2011
Reputacja:
8
19TLK94 napisał(a):Ciekawie prezentuje się TLK "Uznam" z wagonami do Gdyni
A ja się dalej zastanawia, że skoro ten pociąg od początku rozkładu już będzie tylko w relacji Kraków-Wrocław czy naprawdę nie mogli znaleźć innej nazwy ? W obecnym rozkładzie to jeszcze rozumiem, bo skrócenie nastąpiło w trakcie i pewnie trzeba by było składać nowy wniosek. Ale w nowym ? Sytuacja taka sama jak WAWEL Berlin-Wrocław, ale tu podobno Niemcy nie zgodzili się na zmianę nazwy.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Kolejoman, ale w sezonie będzie jeździł do Świnoujścia.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Poznanski_mech napisał(a):2. Te osoby po przejrzeniu zbiorą zauważone błędy to kupy i wyślą je do PLKi aby poprawiła, co prawda zajmie im to zdecydowanie mniej czasu niż "hejty" tej pierwszej grupy.
Teraz nie rozumiem dlaczego ktoś, kto bierze pieniądze za swoją pracę ma być wyręczany przez innych.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
DamianT napisał(a):Poznanski_mech napisał(a):2. Te osoby po przejrzeniu zbiorą zauważone błędy to kupy i wyślą je do PLKi aby poprawiła, co prawda zajmie im to zdecydowanie mniej czasu niż "hejty" tej pierwszej grupy.
Teraz nie rozumiem dlaczego ktoś, kto bierze pieniądze za swoją pracę ma być wyręczany przez innych.
Nikt nikogo nie wyręcza bo mimo wszystko to ona pisze cały rozkład i się z nim meczy. Po drugie nikt nie jest robotem, być może nie zauważył? Kontynuował to następnego dnia etc. Nikt na siłę nie każe Ci raportować błędów, tylko czy to naprawdę takie trudne?
Jeżeli cały świat opierałby się na takiej wartości obecnie nie byłoby połowy portali, nie było by IPT, KK. Dobrym przykładem jest Nasz IPT - dlaczego ludzie wysyłają Nam wpisy? Przecież za to odpowiedzialne są osoby będące w załodze IPT a osoba która wysłała wpis nie i teoretycznie nic nie zyskuje.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Masz rację. jest wiele takich produktów, które wychodzą na początek z błędami. Szczególnie w świecie oprogramowań. Tylko tam często ludzie zapisują się do przeszukania tych błędów, a właściciel danego programu/gry mówi o tym otwarcie. A jak jest tutaj? Jeśli mówi, to ok, nie ma problemu. Poza tym to dotyczy życia publicznego. Tak to widzę.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Poza tym miesiąc na testowanie programu to trochę za mało. Tak samo jak i rozkładu. Ale na obronę może służyć fakt, że to i tak rozkład tymczasowy, bo wraz z korektami będzie jeździło sie zupełnie inaczej...
Pamiętam, że rok temu na poczatku planowany czas Warszawa - Trójmiasto miał być poniżej 4 godz. dla EIC Kaszub. Dziś się w 5 godz. nie może zmieścić...
|