Liczba postów: 93
Liczba wątków: 3
Dołączył: 20.05.2012
Reputacja:
1
Na bazie obecnego EIC Jantar, ktory pewnie pojedzie bez zatrzymania trasa przez Ilawe mozna utworzyc EIC do Kolobrzegu (przez Kutno, Inowroclaw, Bydgoszcz, w Bydgoszczy linia towarowa, zeby nie bylo trzeba zmieniac kierunku jazdy). Wg obecnych czasow byloby to 6,5-7 godzin.
Liczba postów: 715
Liczba wątków: 13
Dołączył: 03.07.2012
Reputacja:
0
Radek, z tym EIC przez Inowrocław to nie byłbym taki pewien... IC woli puścić EIC Jantar, Neptun i Kaszub bokiem, niż przejechać przez dworzec [chociaż nie powiem, teraz jakimś cudem Artus jeździ przez Inowrocław]
W każdym razie, obawiam się, że EIC do Kołobrzegu przez tą trasę nie wypali - taryfa EIC jest (chociażby jak na mnie) strasznie droga, a na dodatek w nocy mamy 2 bezpośrednie TLK (Kraków - Kołobrzeg i Lublin- Kołobrzeg dublujące się na odcinku Łowicz - Kołobrzeg).
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
I tak w nowym RJ mają wyjechać Pendolino, więc nie sądzę, aby powstał nowy EIC.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Liczba postów: 41
Liczba wątków: 16
Dołączył: 16.06.2011
Reputacja:
0
Po internecie krążą też informacje na temat TLK "Sztygar" - pociąg ten ma kursować od grudnia w relacji Zielona Góra - Lublin. Inni piszą zaś ,że Jelenia Góra - Lublin. Czy ktoś coś wie? Na jakimś innym forum można odszukać informacje ,że ma on zostać znów przetrasowany przez Lubliniec , Częstochowę i Koniecpol.
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 7
Dołączył: 25.07.2012
Reputacja:
0
Z przecieków to niby ma być nowy TLK Noteć, który połączy Bydgoszcz z Katowicami, ale przez Inowrocław, Gniezno, Poznań, Jarocin, Ostrów.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Brzmi ciekawie, ale ja mam informacje, że z linii kluczborskiej znikają wszystkie dzienne TLK... w tym Gwarek, który ma być przetrasowany na Wrocław.
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 7
Dołączył: 25.07.2012
Reputacja:
0
No właśnie ten TLK Noteć ma niby jechać w godzinach Gwarka na linii kluczborskiej.
Ciekawy ten pociąg, nie przypominam sobie, żeby kiedyś była taka relacja?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Takiego nie było. Był w podobnej relacji Bydgoszcz - Częstochowa. Nazywał się Pielgrzym.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
W tym roku w sierpniu również ma być.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Od grudnia wrócą pociągi do Bohumina i Ostrawy. W sumie Przewozy Regionalne otrzymają dofinansowanie do 18 międzynarodowych połączeń pasażerskich. Poniżej przedstawiamy wykaz pociągów, jakie przewoźnik zobowiązał się uruchomić wraz z godzinami odjazdów i przyjazdów dla stacji początkowych i końcowych na odcinku krajowym.
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... trawy.html
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Oczywiście Kraków pod Czechów, a pewnie polskim taborem. Będzie to kolejny muchowóz i kandydat do uwalenia przy pierwszej korekcie. Jak Czech będzie chciał być na rano w Krakowie, albo Polak w nocy w Czechach to sobie pojedzie wygodną i szybką "Silesią", a nie będzie się telepał kiblem.
Ten pociąg miałby sens, jakby wyjeżdżał z Krakowa ok. godz. 6-7 rano, a wracał ok. godz. 21-22 i jechał przez Wadowice i Bielsko. Wówczas oprócz dogodnego połączenia z Czechami, Kraków otrzymałby dodatkowo super połączenie na jednodniowe wypady w Beskid Śląski, którego od uwalenia "Skalnicy" nie posiada. Oprócz Czech, przydałaby się jeszcze Słowacja, a konkretnie Žilina przez Zwardoń. W proponowanych przeze mnie porach, mogło by toto jeździć na dwóch kiblach - jeden do Ostravy, a drugi do Žiliny dzielonymi w Bielsku.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Adam, najważniejsze, że jest chociaż coś.
Do do Ziliny ma być wagon IC do pociągu EC Praha.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
pitagoras23 napisał(a):Adam, najważniejsze, że jest chociaż coś.
Nie, bo w obecnie formie to nie ma sensu. Nie wiem jak wygląda sprawa w Krakowie i zapotrzebowanie krakowian na taki pociąg ale na logikę biorę że dogodniejsze połączenie byłoby tak jak mówi Adam.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
pitagoras23 napisał(a):Adam, najważniejsze, że jest chociaż coś. Jak ma się uruchamiać coś na odczepnego, nie mającego racji bytu, to niech lepiej tego nie uruchamiają wcale, bo to kasa wyrzucona w błoto.
pitagoras23 napisał(a):Do do Ziliny ma być wagon IC do pociągu EC Praha. Kolejny durny i poroniony pomysł. Nie dość że dookoła przez Czechy, to w dodatku za kosmiczną cenę. Jak już chcieli coś takiego uruchamiać, to powinno toto jeździć do Bratysławy przez Žilinę, a nie kończyć w Žilinie.
|