Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowe tory w aglomeracjach?
#1
http://www.rynek-kolejowy.pl/53176/nowe ... _zaraz.htm

Ameryki redakcja RK nie odkryła, przepustowość sieci jest coraz gorsza. Ciekaw jestem tylko, czy w aglomeracjach w ogóle da się dobudować kolejne pary torów. W Katowicach byłoby to dość trudne, zwłaszcza, że przy modernizacji dworca bezpowrotnie uniemożliwiono realizację projektu KRR. Niestety tylko w Warszawie i Trójmieście pomyślano o tym, żeby od początku wyseparować ruch podmiejski i dalekobieżny. Trzeba by złośliwie dodać, że na resztę miast brakło PRLu Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#2
rustsaltz napisał(a):W Katowicach byłoby to dość trudne, zwłaszcza, że przy modernizacji dworca bezpowrotnie uniemożliwiono realizację projektu KRR.
Jak zwykle…
A co się dokładnie zmieniło, że realizacja Kolei Ruchu Regionalnego jest niemożliwa po pseudoprzebudowie dworca?
Odpowiedz

#3
Na odcinku Łódź-Koluszki dość niedużym kosztem można by mieć 4 tory. Brakuje ok. 4 km.
Odpowiedz

#4
Mariusz W. napisał(a):A co się dokładnie zmieniło, że realizacja Kolei Ruchu Regionalnego jest niemożliwa po pseudoprzebudowie dworca?
Buda galerii podchodzi niemal pod tor 9 przy peronie pierwszym.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#5
Gdańsk Południe - Pruszcz Gdański, planuje się budowę torów podmiejskich.
Pruszcz Gdański - Pszczółki planuje się budowę czwartego toru.

To idealne przykłady braku myślenia, albo myślenia krótkowzrocznego, można było już mieć to za sobą podczas modernizacji E65.
Odpowiedz

#6
przem710 napisał(a):To idealne przykłady braku myślenia, albo myślenia krótkowzrocznego, można było już mieć to za sobą podczas modernizacji E65.

Taki brak myślenia niestety panuje nie tylko na kolei. Najlepszym tego przykładem jest krakowski ZIKiT. W chwili obecnej rozbiera się kawałek nowego, trzyletniego torowiska tramwajowego w celu zrobienia rozjazdów i połączenia z budowaną nową linią tramwajową, mimo że podczas budowy istniejącej linii były już plany dalszej rozbudowy linii KST, więc śmiało już wówczas te rozjazdy można było zrobić.
Odpowiedz

#7
No a remontowanie torów tramwajowych po kawałeczku w Bydgoszczy? Przez to ciągle są jakieś krótkotrwałe zamknięcia i zmiany tras, bo nie można zrobić raz, a porządnie. To chyba specjalność całej Polski.
Jaro

Odpowiedz

#8
O problemie coraz głośniej.

http://jednymzdaniem.pl/news/398/dodatk ... uje-polske
Odpowiedz

#9
Tymczasem: http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... monty.html
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kosztowny wyrok TS dla PKP PLK za zbyt drogie tory DamianT 4 4 564 19.06.2013, 21:37
Ostatni post: lxd2bartek
  Podmiejskie tory Tunelu Średnicówego znowu przejezdne dla pietrusów psim 2 3 580 10.03.2013, 13:10
Ostatni post: przewoz
  Podmyte tory na Dolnym Śląsku Lxd2-352 17 8 325 09.07.2012, 08:13
Ostatni post: bmwm5thebest
  Remont linii podg Kłodzko Nowe-Kudowa Zdrój na odcinku podg Kłodzko Nowe - Duszniki Zdrój Virakocha 14 9 037 04.11.2011, 22:39
Ostatni post: JONIN_EZT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.