Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dziwisz się? PKP Cargo zdobywa nowe rynki i musi mieć lokomotywy które będą mogły tam pracować a nie bawić się w ich homologowanie co na dodatek może okazać się niepowodzeniem. Realnie patrząc pozostaje Bombardier i Siemens lecz po cichu liczę jednak na kogoś z Polski.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
No to ciekawe jakie szanse ma polski producent.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Czyli pewnie do Cargo trafi jakaś tam odmiana Vectrona, Eurosprintera. No chyba, że Siemens zaskoczy jakąś nową technologią.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Przynajmniej na jajko z niespodzianką jest mniejsza szansa
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Railcolor donosi:
First PKP Cargo Vectron locomotives have been selected already. The 193 501-503 are white and making their first test rounds these days.
[DE/PL] First Vectron locomotives for PKP Cargo...
...are making their first runs already. As Siemens can select locomotives from ongoing stock production, machines can be delivered on very short notice. Three white stock locomotives have been selected now for PKP Cargo. They are now designated as 193 501-503, numbers that most likely will change later, as PKP rolling stock is generally numbered in line with the Polish NVR number scheme.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->