12.10.2010, 00:17
Jak pewnie już się zorientowaliście, kolej mnie interesuje głównie jako obiekt fotografowania, stąd mam braki w wiedzy dotyczącej jej funkcjonowania. Ale do rzeczy:
Jest sobie przejazd kolejowy niestrzeżony, z ograniczeniem prędkości pociągów do bodajże 20km/h. Dziś byłem świadkiem sytuacji, kiedy skład, prowadzony przez lokomotywę Class 66 (http://fav.me/d30jqqb), na tymże przejeździe zatrzymał się całkowicie i stał tak przez dłuższą chwilę (http://fav.me/d30jr1d), podając przy tym sygnał dźwiękowy, po czym ruszył dalej. Skład na końcu miał drugą lokomotywę, SM42 (http://fav.me/d30jrnu), również pracującą.
I tu moje pytanie: jaka może być przyczyna takiego, nietypowego w tym miejscu, zachowania?
Jest sobie przejazd kolejowy niestrzeżony, z ograniczeniem prędkości pociągów do bodajże 20km/h. Dziś byłem świadkiem sytuacji, kiedy skład, prowadzony przez lokomotywę Class 66 (http://fav.me/d30jqqb), na tymże przejeździe zatrzymał się całkowicie i stał tak przez dłuższą chwilę (http://fav.me/d30jr1d), podając przy tym sygnał dźwiękowy, po czym ruszył dalej. Skład na końcu miał drugą lokomotywę, SM42 (http://fav.me/d30jrnu), również pracującą.
I tu moje pytanie: jaka może być przyczyna takiego, nietypowego w tym miejscu, zachowania?