Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Kujawsko-pomorskie] Zakup EZT
#31
Obleśny Szczur napisał(a):Może nikt nie chciał go wygrać? Albo ktoś dostał w łapę i wszystko było ustawione?
Z tym to ja bym uważał, wszak za pomówienie można proces wytoczyć...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#32
To powinni wsadziæ wszystkich dziennikarzy, którzy dodatkowo sypi± przy tym konkretne nazwiska. Zawsze jak nie wiadomo o co chodzi...
Odpowiedz

#33
No ja nic do tego nie mam, jak masz zbędne np. 20 tysięcy na Caritas Smile
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#34
Nikt się nie będzie przejmował teksem zwykłego człowieka z forum. A jak coś to najlepiej na końcu zdania stawiać znak zapytania. Wtedy najłatwiej można się wybronić Wink Wszak pytania może zadawać każdy Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#35
Nanana a ja mówiłem, że wygra PESA 8-) :lol:
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#36
Cytat: Jest przetarg na tabor dla BiT City

Województwo kujawsko-pomorskie ogłosiło długo oczekiwany przetarg na dostawę taboru dla połączeń Toruń-Bydgoszcz. Na pewno zostaną kupione dwa nowe pociągi, z opcją na trzy kolejne pojazdy.

Oprócz dostarczenia taboru, wykonawca ma też świadczyć usługi serwisowania pojazdów przez pięć lat. Dostawy mają się zacząć w maju 2013 roku, a zakończyć w styczniu 2015 roku. Województwo nie ujawniło szacunkowej wartości zamówienia, ale wartość projektu zakupu taboru wynosi 130 mln złotych, w tym 59 mln złotych ma pochodzić z dofinansowania unijnego w ramach POIiŚ.

Warunek doświadczenia wykonawców określa zrealizowanie w ostatnich trzech latach co najmniej 2 dostaw na co najmniej dwa ezt do przewozu co najmniej 200 osób z co najmniej 200 miejscami siedzącymi, o wartości 15 mln zł brutto każdy. Jedynym kryterium wyboru oferty będzie natomiast cena.
Całość: http://www.rynek-kolejowy.pl/38625/_Jes ... _City_.htm

Ze strony UM:

http://bip.kujawsko-pomorskie.pl/index. ... Itemid=125

Otwarcie ofert 22.02.2013r, jeśli rozpoczęcie ramówienia równa się dostawa pierwszego pojazdu to ma ona nastąpić do 10 maja tego roku (2,5 miesiąca po otwarciu ofert). Skomplikowany i wygórowany warunek doświadczenia w połączeniu z krótkim terminem dostawy odrzucają jedynego poważnego konkurenta (Newag nie ma dopuszczenia dla wersji trójczłonowej). Bezczelna ustawka - czekamy na odwołanie.
Odpowiedz

#37
sphinx, jak Pesa chce w 3. członach 200 miejsc siedzących upakować?
Pozdrawiam
Jacek

P.S.
Także to nie tak że...
Odpowiedz

#38
Nie wiem. Jedna para drzwi na człon, brak toalet, mało miejsca na nogi, wliczanie miejsc uchylnych... Albo układ 2+3... Albo się walnęli w ilości członów.

Ciekawi mnie coś jeszcze. Zamawiający nie podał kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, zrobi to po terminie składania ofert, ale przed otwarciem. Po co ta szopka skoro to projekt z dofinansowaniem UE i jego wartość jest jawna?
Odpowiedz

#39
sphinx, kwota jest ewidentnym babolem. Ktoś próbuje udawać, że nie chce producentowi sugerować, ile może skasować...
Ale ta ilość miejsc? Myślałem o układzie 2+3, tym bardziej, że składy nie muszą mieć miejsc stojących. Przy jednej parze drzwi na człon wydaje się to zbyt niewygodne. Toalety zakładam, że będą - wszak mają to być komfortowe pociągi, z Wi-Fi, gniazdkami etc. Najprawdopodobniej układ autobusowy z minimalną podziałką. Czy to, czy 2+3 - wyrazy współczucia dla pasażerów...
Pozdrawiam
Jacek

P.S.
Także to nie tak że...
Odpowiedz

#40
http://bip.kujawsko-pomorskie.pl/index. ... Itemid=125

SIWZ itp. Oczywiście nie obyło się bez kwiatków kopiuj/wklej:
Cytat:1.7. EZT musi mieć konstrukcję /budowę/ modułową umożliwiająca dołączanie kolejnych członów /rozbudowa z EZT dwuczłonowego na trzy lub czteroczłonowy/.
Odpowiedz

#41
Odwołanie Newagu:

http://www.kujawsko-pomorskie.pl/files/ ... rmacja.pdf
Odpowiedz

#42
Odwołanie uwzględnione w całości:

http://www.kujawsko-pomorskie.pl/files/ ... a_SIWZ.pdf
Odpowiedz

#43
Pesa: 16,4 mln zł
Newag: 19,8 mln zł
Koszt z 5-cio letnią usługą utrzymanową. Cena Pesy za taki sam skład dla ZGZ: 24,3 mln zł. Bez utrzymania.
Odpowiedz

#44
sphinx napisał(a):Cena Pesy za taki sam skład dla ZGZ: 24,3 mln zł.

Więc skąd ta różnica?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#45
Żeby wygrać w Bydgoszczy i nie dopuścić do wygranej Newagu?
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Pomorskie] Linia kolejowa nr 229 KacperMk 4 3 979 05.05.2017, 22:00
Ostatni post: KacperMk
  Na pomorskie tory wyjedzie więcej pociągów norbis97 11 6 968 05.06.2016, 17:00
Ostatni post: przem710
  [Kujawsko-pomorskie] Nowa, tańsza taryfa ET40 11 6 495 04.05.2016, 07:40
Ostatni post: Afrika Bambaataa
  Pomorskie zmodernizuje EN57 za największe pieniądze w historii norbis97 6 4 185 16.02.2016, 12:59
Ostatni post: przem710
  Pomorskie kupi dwa używane EZT-y norbis97 5 4 382 20.11.2015, 23:10
Ostatni post: sm31-131

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.