Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PKP Cargo
Kamil, fakt że cargo robi przeglądy złomu we własnym zakresie nie oznacza, że robi go za darmo. Poza tym wyłączenie lokomotywy na przegląd generuje koszty utraconych korzyści. Niestety powszechnie w Cargo myśli się, że kopalnia jest po to, by górnicy mieli pracę.

Kurs pikuje, bo inwestorzy doskonale wiedzą, że za moment Cargo stanie pod ścianą i będzie musiało pozyskiwać tabor, co spowoduje, że z dywidendą na długie, długie lata będzie się można pożegnać. Nie wspominając o tym, że nawet szczury i prezesi wszystkiego z tego okrętu już skaczą Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Za tydzień nowy prezes PKP Cargo.

Media huczą o Warsewiczu lub Balczunie...jak sądzicie?
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

Sądzę że bankster MAOwiecki dalej obsadza spółki skarbu państwa swoimi kumplami.
Odpowiedz

I dobrze, Krzysiu już dość kolei napsuł, niech banksterzy przywrócą normalną działalność tej firmy. Kolejarze niech się zajmą przewozami, nie zarządzaniem. A związkowcy niech kupią sobie skrzynkę wódki i zablokują którąś z linii zaoranych w latach 90.

Nie, na dawnej kolei nie było dobrze dlatego, że kolejarze rządzili tylko dlatego, że nikt się z rachunkiem ekonomicznym nie liczył. Kolej Warszawsko-Wiedeńską i każdą inną na nogi postawili ludzie, którzy potrafili zarządzać, a nie ci, którzy wiedzieli jak działa parowóz.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Gdzieś ostatnio ktoś szukał podobnych ogłoszeń, te akurat są z najnowszego Głosu Maszynisty ale jak zawsze powtarzam: najlepiej pytać u źródła osobiście


Załączone pliki Miniatury
       
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

Kurczę, ja bym zapytał u źródla ale gniazdo w Szczecinie podlega pod Poznan i nic na miejscu pewnie się nie dowiem. Posłałem dzisiaj na maila cv i list motywacyjny, ale podejdę jeszcze do gniazda i coś podpytam. Zbliża się tyle odejść, a przewoźnicy coś nie są chętni do szkolenia nowych.
Odpowiedz

(21.05.2018, 14:34)wojdade napisał(a): Kurczę, ja bym zapytał u źródla ale gniazdo w Szczecinie podlega pod Poznan i nic na miejscu pewnie się nie dowiem. Posłałem dzisiaj na maila cv i list motywacyjny, ale podejdę jeszcze do gniazda i coś podpytam. Zbliża się tyle odejść, a przewoźnicy coś nie są chętni do szkolenia nowych.

Chłopie jakie gniazdo..musisz walić od razu do kadr czyli siedziby zakładu a nie gniazdo , sekcja też nic ci nie da, cóż ci powie naczelnik poza tym że ciebie potrzebuje i zaprasza...w kadrach leży sterta cv i to twoje ma być na wierzchu żeby w 1szej kolejności na badania ciebie skierowali...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

Czyli tak jak myślałem, wycieczka do Poznania.
Odpowiedz

witam,
jako, że zbiera sie na to, że likwidują moj punkt w Cargo, w którym kończę i zaczynam pracę a jedyną opcją jest dojazd 100 km do pracy za friko, rozglądam się za pracą u prywaciarza, czy koledzy mogą polecić jakieś spółki.. chcę wiedzieć co i jak wygląda na gruncie . Bajki mnie nie interesują..
Odpowiedz

Ciężko tu znaleźć mechanika od prywaciaża.
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

(31.05.2018, 13:53)Marek01 napisał(a): witam,
jako, że zbiera sie na to, że likwidują moj punkt w Cargo, w którym kończę i zaczynam pracę a jedyną opcją jest dojazd 100 km do pracy za friko, rozglądam się za pracą u prywaciarza, czy koledzy mogą polecić jakieś spółki.. chcę wiedzieć co i jak wygląda na gruncie . Bajki mnie nie interesują..

A konkretniej z jakiego rejonu kraju jesteś? Bardziej interesuje Cię spokojna praca "w koło komina" czy wolisz kase w zamian za czas?
Odpowiedz

W ruchu towarowym tylko Cargo oferuje pracę"wokół komina", u reszty przewoźników wycieczki taryfami lub pasażerami po całym kraju aby dojechać do pracy.
Odpowiedz

I tu się Konradzie mylisz.
Odpowiedz

Rozwiń swoją wypowiedź, nie liczymy oczywiście pracy na bocznicy kolejowej
Odpowiedz

Kolprem- obsługa kopalń, hut, elektrowni wymaga przewozu towarów między nimi, większość ich pociągów jeździ w rejonie śląska, podobną działalność ma DB, Rail Polska czy CTL. Koleje Piaskowe, Kolej Bałtycka. Na własnym podwórku masz PMT która ma pociągi koncentratowe jeżdzące pomiędzy Głogowem-Lubinem-Legnicą. Dolkom obsługujący pociągi robocze głównie w obszarze dolnego śląska.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.