11.12.2014, 19:16
rustsaltz, rogatki wyjazdowe robi się tak, że można je wyłamać samochodem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Kolejny wypadek na przejeździe kolejowym
|
11.12.2014, 19:16
rustsaltz, rogatki wyjazdowe robi się tak, że można je wyłamać samochodem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
11.12.2014, 19:23
Myślisz, że monterzy nie mają innych zajęć niż wymiana połamanych rogatek? No i po jednej takiej akcji masz auto do malowania.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
11.12.2014, 20:24
To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
11.12.2014, 20:44
pitagoras23 napisał(a):To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...I to jest to, dobre podsumowanie tematu.
11.12.2014, 21:01
pitagoras23 napisał(a):To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...Osobiście miałem taki przypadek ze wjeżdżam nie miga, zatrzymuje się przed torem upewniam się że nic nie jedzie, ruszam, jestem w połowie przejazdu patrze w przód a rogatki się zamykają, jak zjeżdżałem rogatkę miałem nad dachem. Dróżnik na chama zamyka bo jak mruga światło to nikt się nie zatrzyma.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
11.12.2014, 21:14
pitagoras23 napisał(a):To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...Żarówka może się spalić w każdej chwili.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
11.12.2014, 21:37
pitagoras23 napisał(a):Rozwiązaniem jest montaż pełnych rogatek a nie półrogatek.Są pojazdy wolnobieżne, które mogłyby w ten sposób utknąć na przejeździe. Właśnie dlatego na przejazdach samoczynnych stosuje się półzapory a nie pełne zapory. Tak dla porównania, nie bez powodu wprowadzono przepis, że pojazd poruszający się z prędkością do 6 km/h i dłuższy jak 10 metrów ma obowiązek uzgodnienia czasu przejazdu z dróżnikiem na przejazdach strzeżonych. pitagoras23 napisał(a):Dodatkowo drągi powinny być wyposażone w takie metalowe elementy, które utrudniałyby przejście ludzi pod samymi drągami.Tzw. firanki. To ma sens i jest możliwe do wprowadzenia od zaraz, bo rozporządzenie przewiduje takie rozwiązanie. Tymczasem w Wolsztynie firanki zlikwidowali. pitagoras23 napisał(a):Nawet jeśli nie montaż kolczatek to choćby podwyższeń (metalowych stopni), które uniemożliwią wjazd pojazdu drogowego na przejazd.To też może utrudnić usunięcie uszkodzonego pojazdu z przejazdu.
11.12.2014, 21:46
Mariusz W. napisał(a):Tak dla porównania, nie bez powodu wprowadzono przepis, że pojazd poruszający się z prędkością do 6 km/h i dłuższy jak 10 metrów ma obowiązek uzgodnienia czasu przejazdu zKto o nim wie i go przestrzega?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
11.12.2014, 21:50
Mariusz W.,
nie możemy dostosowywać przepisów dla 1% pojazdów. Trzeba mieć na uwadze większość pojazdów, a tak się składa, że większość to samochody normalne.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
11.12.2014, 21:52
Ale nie możesz dla większości narażać 1% na wypadki.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
11.12.2014, 21:56
Przepisy też ustala się jakoś dla większości - nie dogodzisz każdemu.
W tym przypadku wprowadzenie takiego a nie innego zapisu lub rozwiązania będzie miało spowodować, że reszta będzie się musiała dostosować
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
11.12.2014, 21:57
pitagoras23 napisał(a):Mariusz W.,Musimy. Trzeba uwzględniać, że z dróg korzystają nie tylko samochody osobowe, ale szereg innych pojazdów, od rowerów po wozy konne.
11.12.2014, 22:07
To z takim myśleniem nigdy nie ustali się niczego.
Kolei też nie buduje się z myślą o najwolniejszych pojazdach trakcyjnych tylko o najszybszych. Te wolniejsze albo jadą inną trasą albo nie wyjeżdżają w ogóle.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
11.12.2014, 22:13
rustsaltz napisał(a):Żarówka może się spalić w każdej chwilw 4 komorach ?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
11.12.2014, 23:23
pitagoras23 napisał(a):Kolei też nie buduje się z myślą o najwolniejszych pojazdach trakcyjnych tylko o najszybszych. Te wolniejsze albo jadą inną trasą albo nie wyjeżdżają w ogóle.Ale przepisy ustala się tak, jakby jeździły parowozy... Nie możesz zabronić wyjazdu na drogę pojazdom wolnym albo długim. Cytat:w 4 komorach ?A dasz sobie palca obciąć, że żarówka, którą oświetlasz właśnie biurko nie spali się w ciągu najbliższych 10 minut?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Wypadek Nowy Dwór Mazowiecki | dak | 4 | 5 520 |
22.01.2019, 22:05 Ostatni post: FlashNDM |
|
[Ozimek}Wypadek z udziałem Pendolino | Adams | 16 | 13 122 |
22.02.2018, 10:29 Ostatni post: matiwi |
|
Wypadek pod Bydgoszczą | wołodyjowskiIC | 13 | 10 617 |
06.09.2017, 18:40 Ostatni post: DamianT |
|
Wypadek na przejeździe w Wolsztynie | Kolejowy Opole | 13 | 9 767 |
02.06.2017, 14:46 Ostatni post: szy_mat |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |