29.01.2016, 13:51
Wirtualny Nowy Przemysł informuje o takich ciekawostkach:
http://budownictwo.wnp.pl/trwa-przygoto ... 1_0_0.html
KRR czy jak... Co ciekawe: Szopienice Południowe na dzień dzisiejszy są przystankiem osobowym, zatem ewentualne włączenie musiałoby być realizowane zdalnie z Zawodzia lub Sosnowca Głównego. No i dalej-jeżeli włączenie będzie realizowane tak jak dotychczas (przez rozjazdy) to pociąg jadący z Tunelu do Katowic będzie koncertowo blokował ruch na ewentualnych czterech torach, jeżeli zaś kogoś najdzie fantazja budowania włączenia bezkolizyjnie powstaje pytanie-po co i jak, skoro przepustowość linii 62 jest niewielka, a jej obciążenie- zaryzykuję stwierdzenie, że jest znikome i nie zanosi się, by wzrosło. Chyba że SKM do Sędziszowa komuś się marzy xD
http://budownictwo.wnp.pl/trwa-przygoto ... 1_0_0.html
Cytat:Z ogłoszenia przetargowego dla odcinka Będzin - Szopienice Płd. wynika, że zaprojektowana ma tam zostać m.in. zmiana układu dwutorowego na czterotorowy na odcinku Będzin - Sosnowiec Główny oraz układu dwutorowego na pięciotorowy na odcinku Sosnowiec Gł. - Szopienice Płd. Układ pięciotorowy ma wynikać z wydłużenia linii kolejowej nr 660 z Sosnowca Głównego do włączenia jej w nowoprojektowany układ torowy linii nr 1 w Szopienicach Płd.
KRR czy jak... Co ciekawe: Szopienice Południowe na dzień dzisiejszy są przystankiem osobowym, zatem ewentualne włączenie musiałoby być realizowane zdalnie z Zawodzia lub Sosnowca Głównego. No i dalej-jeżeli włączenie będzie realizowane tak jak dotychczas (przez rozjazdy) to pociąg jadący z Tunelu do Katowic będzie koncertowo blokował ruch na ewentualnych czterech torach, jeżeli zaś kogoś najdzie fantazja budowania włączenia bezkolizyjnie powstaje pytanie-po co i jak, skoro przepustowość linii 62 jest niewielka, a jej obciążenie- zaryzykuję stwierdzenie, że jest znikome i nie zanosi się, by wzrosło. Chyba że SKM do Sędziszowa komuś się marzy xD
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
PL-KSL