Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2015/2016
#46
masovian, nie sądzę żeby w tych autobusach obowiązywała sztywna taryfa PIC. W tej spółce pseudointeligentów nie brakuje, ale chyba nie do tego stopnia. Żeby te autobusy miały jakąkolwiek rację bytu, to cena musi być równa lub niższa wobec ceny UniBusa/Intera (14zł). Na tym odcinku bardziej by się przydały autobusy PR, gdzie obowiązuje PWDC. Bilet jednorazowy jest co prawda tańszy jedynie o złotówkę, ale już miesięczny o ponad połowę.
Odpowiedz

#47
Może kosztować nawet 17 zł jako dodatek, że odjeżdża się spod dworca kolejowego. Natomiast, że oni tyle biorą za 2 godziny jazdy pociągiem obecnie 24 zł, to jest już skandal. Chociaż może traktują to jako atrakcję turystyczną. :-)
Odpowiedz

#48
Pendolino na wiedence:''to brzmi dumnie''.
''Prawdopodobnie od marca 2016 roku część połączeń ekspresowych łączących Warszawę z Wrocławiem pojedzie zmienioną trasą przez Koluszki, Piotrków Trybunalski i Radomsko. Pociągi EIP i EIC w kierunku Wrocławia miałyby zniknąć czasowo z Centralnej Magistrali Kolejowej ze względu na planowane prace remontowe.''

http://www.rynek-kolejowy.pl/58675/pend ... denka.html
Odpowiedz

#49
Tylko kto tym będzie jeździł z W-wy do Wrocławia albo odwrotne? PolskiBus znowu się ucieszy...
Odpowiedz

#50
Nie sądze żeby ludzie wpadli w popłoch bo kilka tygodni (albo wcale) będą jeździć wiedenką i to po bożemu przez Grodzisk a nie jak TLKi przez Sochaczew.Wytrzymują 3.42 wytrzymają i nawet ...(ciekawe ile) wiedenką. KDP brak - jest pseudokdp protezowe.
Odpowiedz

#51
No to policzmy:

Warszawa Centralna - Piotrków to 95 min z postojami, zatem Pendolino poniżej 85 zapewne wyrobi.

Piotrków - Częstochowa Osobowa bez postoju w Radomsku to jakieś 48 min

Częstochowa Osobowa - Częstochowa Stradom to 5 min

Cz. Stradom - Wrocław to 92 min.

Razem WC - Cz. Stradom 138 min

ten sam odcinek przez CMK 129 min...

9 min różnicy aż tak nie nabije autokarów PB. Dopiero jak faktycznie podniosą prędkość na CMK to różnica zacznie być odczuwalna. Wiec ja bym nie przesadzał jakoś specjalnie. Były lata, że ekspresy kierowano objazdem przez wiedenkę i wtedy różnica naprawdę była odczuwalna o ponad godzinę.

PS trzeba też pamiętać, że podniesienie prędkości ze 120 na 160 km/h to zysk czasowy zaledwie 10 min na 100 km lini.
Odpowiedz

#52
Tylko nie wiadomo ile one będą stać w Koluszkach i Piotrkowie... Ale jeśli Twoje obliczenia są prawidłowe, to rzeczywiście zmiana nie będzie odczuwalna i się nie przesiądą
Odpowiedz

#53
Pomiedzy WZ a Częstochową ma nie być postojów. Chyba że ew. techniczne.
Odpowiedz

#54
masovian napisał(a):Może kosztować nawet 17 zł jako dodatek, że odjeżdża się spod dworca kolejowego.
Inter, oraz InterRegio busy także odjeżdżają z placu Andrzeja w Katowicach, więc spod dworca kolejowego i kosztują 14 zł. Poza tym sam wjazd do Balic i 5-cio minutowy postój tam wydłuży czas jazdy o ok. 15 minut, co dodatkowo zmniejszy atrakcyjność tego połączenia. A nawiasem mówiąc, to już przechodzi ludzkie pojęcie, bo jakby nie patrzeć nawet narodowy przewoźnik kolejowy będzie nabijał kieszenie Stalexportowi. ]->
Odpowiedz

#55
A o co chodzi z tym Stalexportem?

Co do 17 zł to były tylko moje odczucia, co by mi się podobało, a nie ogólna ocena sytyuacji rynkowej. Natomiast wjazd na Balice rzeczywiście osłabi konkurencyjność tego rozwiazania. To wszystko mi wyglada na próbę robienia czegokolwiek. A czy z sensem czy bez sensu, to nieistortne. Typowa reakcja biurokracji na krytykę...
Odpowiedz

#56
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stalexport ... %82opolska
Odpowiedz

#57
hutterdm napisał(a):Pomiedzy WZ a Częstochową ma nie być postojów. Chyba że ew. techniczne.

No jeszcze tego by brakowało. Z Pendolino chcą zrobić pociąg TLK, tylko droższy? I tak tą linią pojadą Flirty czy inne Darty.

Swoją drogą patrząc na mapke połączeń nowych składów, to Częstochowa będzie jednym z niewielu miast, które będzie miała i Flirty, i Darty.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#58
Jakie TLK z Pendolino, skoro ma jechać 10 minut dłużej od dziś jadącego Pendolino i to tylko dlatego, że CMK dalej będą rozgrzebywać?
Jeżeli prace na CMK miałyby powodować dalej opóźnienia i wydłużenia czasu przejazdu, to jestem ZA puszczeniem Pendolino do Wrocławia p. Częstochowę i wiedenkę, wiedenkę szybką, po remoncie.

W każdym razie już dziś TLK do Częstochowy jedzie z Zachodniej 2:49 przez Sochaczew, z czasem przejazdu 1:28 do samych Koluszek.
Po wyremontowanej trasie do Koluszek przez Skierniewice pojedzie się w mniej niż godzinę (160 Pendol pojedzie tam, gdzie może), czyli tylko z tego czasu przejazdu ucinamy na dzień dobry 30 minut, do tego wyrzucenie postojów w Radomsku i Piotrkowie oraz efekt zakończenia prac i pewnie następne 5-10 minut zyskamy. Razem do Częstochowy w 2:10-2:15. Dobry czas, nie ma co pchać Pendola w CMK wtedy w te remonty tylko po to, żeby złapał 200 na kilkunastu kilometrach, zanim dojedzie do protezy, przy okazji narażając się na postoje w Szeligach, Białej Rawskiej etc.
Odpowiedz

#59
Przewóz, zobacz na mój post z 27.07.15 z 15.51.
Odpowiedz

#60
przewoz napisał(a):Jakie TLK z Pendolino

A jaki to Ekspres, skoro zatrzymuje się wszędzie?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 655 149 474 27.11.2024, 23:28
Ostatni post: sdd
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 2 2 691 21.10.2024, 23:01
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 76 184 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 368 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 251 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.