04.05.2015, 19:05
Cześć,
Zastanawiam się, przeglądając Ilostan Pojazdów Trakcyjnych, gdzie się podziały lokomotywy S200 (czy jak kto woli - serii 770). Jeszcze niedawno było ich całkiem sporo u przewoźników prywatnych. We wrześniu 2014 w Ilostanie wyglądało to tak:
CTL - 4 sztuki,
Kolprem - 4 sztuki,
LW Bogdanka - 17 sztuk.
Na pewno teraz eksploatują je też w STK.
Teraz nie ma ich prawie w ogóle.
Podobnie jest z lokomotywami EL2. Kiedyś były one uwzględnione, jako lokomotywy kopalni Konin i Adamów. Teraz nie ma ich w wykazie.
Czyżby wszyscy nagle się ich pozbyli, czy to po prostu są braki w wykazie?
Zastanawiam się, przeglądając Ilostan Pojazdów Trakcyjnych, gdzie się podziały lokomotywy S200 (czy jak kto woli - serii 770). Jeszcze niedawno było ich całkiem sporo u przewoźników prywatnych. We wrześniu 2014 w Ilostanie wyglądało to tak:
CTL - 4 sztuki,
Kolprem - 4 sztuki,
LW Bogdanka - 17 sztuk.
Na pewno teraz eksploatują je też w STK.
Teraz nie ma ich prawie w ogóle.
Podobnie jest z lokomotywami EL2. Kiedyś były one uwzględnione, jako lokomotywy kopalni Konin i Adamów. Teraz nie ma ich w wykazie.
Czyżby wszyscy nagle się ich pozbyli, czy to po prostu są braki w wykazie?