Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Wybierze za pierwszym razem. A jak się przekona o komforcie jazdy (czyt. o twardości siedzeń), to na drugi raz wybierze Bipę
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
No tak to ok 160 km i 3 godziny jazdy, więc pasażerów czeka miła niespodzianka.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Kiedyś jechałem jednym szynobusem (SA134) z Kluczborka przez Opole, Nysę do Kędzierzyna Koźla. Mimo, że w tym modelu siedzenia są już nieco lepsze, to i tak tyłek bolał.
Liczba postów: 114
Liczba wątków: 6
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
DamianT, Nawet gdyby siedzenia były miękkie,to i tak komfort jazdy bipą jest lepszy. A PKP PR chyba dużo na tym by nie traciło. Zostawienie jednego pociągu , w tym wypadku TURA na normalnym składzie moim zdaniem byłoby korzystniejsze.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Ale nie ma na czym jeździć. SP32 oddelegowane zostaną do Krzyża. Reszta sprzętu SU42 i SM42 idą do zapasu.
Liczba postów: 114
Liczba wątków: 6
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
przem710, Zgadza się. Nawet poza sezonem frekwencja Tura jest ogromna.
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Poza sezonem mogą, a w zasadzie muszą przywrócić skład bo przynajmniej jeden szynobus pójdzie na Łebę. Zastanawiam się tylko co w takim razie będzie jeździć na Szczecinek-Słupsk skoro szynobusy idą na Tura.
...
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
W listopadzie Chojnice dostały kilka szynobusów, wiec nie powinno być problemu. 2xSA137 2xSN83 i chyba jeden SN82, wkrótce pojawią się następne SA137 i SA138.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Ludzie święci, ile razy można mówić i pisać, że SN83 i 82 nie należą do PR, Chojnic, i nie wiadomo kogo jeszcze. Obecnie Chojnice nawet ich nie mają. Ten tabor należy do ZNTK Poznań i jest on wypożyczony obecnie przez KM.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Są dzierżawione bo formalnie należą do firmy Sigma Tabor. W tym tygodniu widziałem na szlaku SN83-001 wiec nigdzie nie wyjechały. KM testuje obecnie jedną jednostkę. Z tego co słyszałem PR zamierzają wydzierżawić więcej DH.
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Tomasz Smukała, brawo dla PR za wprodzadzenie szynobusów na OstBahnie. Słuchaj! Spółka balansuje na krawędzi bankructwa. Tradycyjny skład to większe koszty eksploatacyjne lokomotywy a także większy ciężar i długośc pociagu czyli większa stawka dla PKP PLK za dostęp do torów. Tutaj liczy się ekonomia. Ja też mam sentuyment do Bip, bonanz itp. Miałem szczęście na nich pracować. Jeżeli na Tura pojawiłby się SA137 to byłbym skory przyklasnać temu projektowi. Jednakże będzie jeździł złom Pesy, jeszcze tej starszej generacji z nikimi siedzeniami, bez zagłówków. Składy porócą, m.in. latem, bo muszą, bo jak wspominałem jakiś złom pójdzie na Łebę, a Tura czymś obsłuzyć trzeba.
...
Liczba postów: 194
Liczba wątków: 4
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
No co Wy dajecie. TUR prowadzony przez szynobusy? Przecież w poniedziałki i piątki bipy są tak napompowane, a już nie mówiąc jak przychodzą dłuższe weekendy albo święta. Nie ma szans. Ja sie ciesze, że SA137 posuwają, ale nie na taką obfitą linię. Pewnie w środku tygodnia luz, ale już widzę tych podróżnych w tych cięższych dniach.
After student session. Na kolejowe sprawy już czas