Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
No tak to te co na KDP będą śmigać. Żal na to patrzeć, smutna prawda o polskiej kolei.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Polska jest specjalistą od takich modernizacji, najlepsza jakość pomodernizacyjna w całej Europie.
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Kupcie sobie pamiętkę po tych SP32-ja już się zaopatrzyłem w te... 3 maszynki do golenia. Paranoja, niedługo to nie będzie czym jeździć, a szynobusy to nie wszystko, bo te zbyt często nawalają.
Jeszcze się przeproszą zimą z spalinówkami.
...
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Szkoda tych lokomotywek, ale tak to jest jak zainteresowanie jest zerowe, my sami nie damy rady uratować każdej serii a prywatnych skansenów kolejowych w kraju jest tylko parę.
Miłośnicy kolei którzy posiadają własny tabor bądź lokomotywę również jest niewielu, podobnie jak pracowników kolejowych, sam nie wiem czemu?
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Zauważyłem pewna ciekawą rzecz jak lokomotywy jeździły to był opinie że to złom ze to badziewnie pomalowane ze np su45 lepsze itd, a teraz kiedy je złomują to wam ich szkoda. Takie to trochę dziwne.
Dostrzegam takie zachowanie także przy innych seriach lokomotyw np ST44 gdzie zawsze była krytyka jego dwusuwowego paliwożernego mało ekologicznego silnika, a teraz jest płacz że nie biedzie już gagarów z dwusuwami.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
I tu masz racje, ogólnie nasz naród jest stworzony do narzekania na wszystko co by się nie działo.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Wiesz co, mi już nie chodzi o to czy ktoś daną lokomotywę lubi bardziej inną mniej, tylko o to że kasuje się lokomotywy które były przeznaczone na modernizację, a kasowanie lokomotyw w dobie ich braku to jest absurd. I o to mi najwięcej chodzi.
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
przem710, Będąc pracownikiem danej spółki kolejowej można naprawdę po okazyjnej cenie sprawić sobie jakiś wagonik lub lokomotywkę, tylko chętnych na posiadanie własnego taboru jest niewielu niestety.
Nasze maszyny i tabor kolejowy w większości przypadków w ostatniej chwili uniknęły fizycznej likwidacji np. piętrusik czy sypialka.
Lutek, W ostatnich latach spółki kolejowe kasują co się tylko da, niedobrze że kasowane są sprawne lokomotywy, wagony i linie kolejowe w dobrym stanie technicznym, czyżby spółki przygotowywały się na przejęcie przez jakiegoś wielkiego prywaciarza?
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
A dziwisz się? A gdzie będą trzymać zakupione lokomotywy, w domowym garażu?
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
przem710, Tak się składa że paru kolegów że skansenu trzyma swoje wąskotorowe pojazdy w garażach.
Normalnotorowy tabor można przecież trzymać w jednym z prywatnych skansenów kolejowych, trzeba tylko chcieć go posiadać.
Swoją drogą powinno być więcej miłośników kolei którzy chcieli by posiadać własny wagon, lokomotywkę lub przynajmniej drezynke, wiele pojazdów można by wtedy uratować przed kasacją.
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
A we¼ pod uwagê, ¿e zdecydowana wiêkszo¶æ MK w Polsce to ludzie którzy ciesz± siê z tego ¿e maj± gdzie mieszkaæ, a co tu dopiero mówiæ o trzymaniu wagonu.
Chcieæ to ja bym chcia³ ró¿owego s³onia w obrotowej klatce. Co mi po moim chceniu, gdzie sobie ten wagon postawie? Na podwórku, ¿eby reszta mieszkañców kamienicy zrobi³a sobie z niego melinê?
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
O tak... posiadać taką lokomotywę, czy wagon na podwórku, to by było coś. Niestety koszta itp itd...