Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
http://www.youtube.com/watch?v=AA0kjqAuUwg
Co prawda polityki na forum być nie powinno, ale do nędznej k*rwy(nie mylić z p. Ewą)
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... oleja.html
Cytat:My będziemy teraz jeździć tylko pociągami
Albo taczkami...
Nie-szanowna premierko, zapraszamy do Jastrzębia Zdroju, Pawłowic, Lędzin, Bierunia Starego, Siemianowic Śląskich, Knurowa,Końskich, Szczekocin, Buska Zdroju, Staszowa, Bartoszyc itd. itd.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
A to ona likwidowała połączenia do wyżej wymienionych miejscowości?
Jaro
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
A czy to jest istotne? Zapisała się przecież do partii, która uważała, że wszystko co się nie opłaca należy zlikwidować i przez pafrę lat ierowała wszytsko co się da na drogi zamiast na kolej.. Poza tym uczestniczyła w paru rządach, które połączenia cięły. Nie są znane żadne wystąpienia jej to krytykujące.
Ale opozycja też nie lepsza niestety...
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Kilku miejscowościom zdarzyło się odciąć od świata za rządów jaśnie oświeconych.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 178
Liczba wątków: 10
Dołączył: 19.07.2014
Reputacja:
0
Jak dobrze sobie przypominam, osobą która twierdziła iż kolej jest niepotrzebna, był minister transportu za czasów SLD.
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Licytując dalej: masową likwidację kolei rozpoczęto za rządów Jana Krzysztofa Bieleckiego (Uchwała nr 41 z 14 maja 1991). Kto (jak ja) nie pamięta, albo komu się nie chce szukać pan Bielecki należał do Kongresu Liberalno-Demotkratycznego, a starszym, którym się o tym zapomniało przypomnę (za wikipedią), że z KL-D wyrosła z kolei Unia Wolności, która to wyewoluowała z kolei miłościwie nam panująca Platforma.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
A PiS wyrosło z AWS-u, która lepsza wcale nie była.
Ciekawe za czyich rządów wyremontowano Bydgoszcz - Tczew, Bydgoszcz - Toruń, Poznań - Wrocław i za czyich rządów kupiono Pendo oraz nowe wagony na TLK, musiał to być PiS, bo PO tylko niszczy kolej, z tego co się pisze na forach.
A propaganda...No cóż, ona towarzyszy każdym rządom, PO-PSL nie jest tu wyjątkiem, przestałem już na takie zabiegi zwracać uwagę. Za to gdy już niedługo Sejm przejmie rozmodlone towarzystwo od Prezesa to dopiero będziemy mieli lukier na przemian z jadem...
Jaro
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
ET40 napisał(a):A PiS wyrosło z AWS-u, która lepsza wcale nie była. Ale za AWSu rozp*erdolenie górnictwa i kilku innych branży przez JWP Buzka przyćmiło nieco likwidację kolei (zresztą upadek przemysłu wprost wpływa na upadek kolei).
Cytat:za czyich rządów kupiono Pendo oraz nowe wagony na TLK
Akurat pendolino budzi uczucia dość mieszane.
Cytat:Za to gdy już niedługo Sejm przejmie rozmodlone towarzystwo od Prezesa to dopiero będziemy mieli lukier na przemian z jadem...
Przynajmniej wesoło jest. Bo o ile nikt nie mnie zmusi do pójścia do kościoła o tyle na wymuszenie zapłaty wyższego podatku jest już metoda.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Internety już sobie robią jaja z kolejowej ofensywy jaśnie nam panujących np.
Sienkiewicz, Rostowski, Sikorski, teraz faktycznie #kolejnaEwę :-D
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Wiem o tym, jakie uczucia budzi pitolino, bo sam miałem i mam zastrzeżenia do całego tego zakupu. Ale cokolwiek o tym sądzić, to jest krok naprzód i o ile dziś służy głównie bogatym, to pewnie za kilka lat, gdy wejdzie coś jeszcze nowszego lub po prostu EIP okażą się nieatrakcyjne cenowo, posłuży również masom.
Nie mam ochoty na wzniecanie dyskusji politycznych, to forum widziało już kilka gównoburz na tym tle i jeszcze jedna nie jest potrzebna. Wkurza mnie tylko cała ta atmosfera totalnej zjebki i nagonki, prawda jest taka, że w kraju się wcale nie pogarsza, wręcz przeciwnie. Tak samo na kolei. Nie jest to jakiś rozkwit ale można mówić o małej stabilizacji po bolesnej transformacji ustrojowej.
Ja wiem, że rozpierdalanie systemu jest teraz w modzie ale ani sensownej alternatywy nikt nie proponuje ani to w ogóle imho nie jest czas na zmiany.
Jaro
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Cytat:Tak samo na kolei. Nie jest to jakiś rozkwit ale można mówić o małej stabilizacji po bolesnej transformacji ustrojowej.
Po dziesięciu (!) latach zakończyła się modernizacja odcinka Warszawa-Gdańsk-nawet chyba nasyp w Prabutach dzielnie się trzyma. Odkąd pamiętam modernizuje się CMK (co ciekawe czasy jazdy się systematycznie wydłużają), Katowice-Wrocław tylko od Opola, Katowice-Kraków-Przemyśl to nawet nie będę komentował, Katowice-Zebrzydowice (granica) już zdążyło się rozlecieć, Trzebinia-Zebrzydowice-kraina dwudziestek i trzydziestek (jakiś cudem znieśli dychy w Libiążu), Szczekociny, Baby itd, braki kadrowe, nieudolne zarządzanie, niespójność przepisów to faktycznie stabilizacja.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
ET40 napisał(a):A to ona likwidowała połączenia do wyżej wymienionych miejscowości?
A co zrobiła w celu przywrócenie kolei do owych miejscowości? W przypadku Jastrzębia Zdroju brak pociągów jest wręcz tragedią - wielu inwestorów nie chce tam "wkładać pieniędzy" zasłaniając się właśnie brakiem dostępu do sieci kolejowej. Oprócz tego od momentu likwidacji połączeń liczba mieszkańców jak dobrze pamiętam spadła o 8 tysięcy (!) - nie wiem na ile ma to z tym związek, ale jakiś na pewno jest
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
A w Bydgoszczy liczba mieszkańców od tego czasu spadła o 40 tysięcy. No i?
Zaniedbań z ostatnich 25 lat nie da się tak szybko nadrobić, zwłaszcza gdy się stawia na bardziej efektowne inwestycje w autostrady i to jest wina rządu. Ale skończcie już tę zje*kę, bo przed obecnymi remontami na całkiem sporą skalę nie robiono nic i jechano cały czas na tym, co wyremontowano w PRL.
Poza tym Kopacz rządzi ledwie parę miesięcy, torowisko do Jastrzębia nie istnieje (poza tym kopalnianym), budowa nowej linii to nie jest taka prosta sprawa, więc skandalem jest co prawda brak połączeń do np. Buska-Zdroju (linia zelektryfikowana!!!) ale nie do Jastrzębia.
Jaro
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
W Busku dworzec jest oddalony od centrum i to jest pewien problem.
A ekipa obecna rządzi prawie 10 lat (nie licząc tego co było w latach 90.). Dość już zepsuli.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
W Busku to i PKS padł i władze miasta sobie wymysłiły dworzec autobusowy na końcu świata. A busiarstwo startuje z rynku...
Natomiast każdemu rządowi po 1989 r. w kwestii kolei nalezy się "parę takich, ciepłych słów". A skoro obecny rząd nie zmienił tendencji, a jedynie postanowił się fotografować wokół pociagów, co i tak się przeciw nim ułożyło, to im też należą się takie same słowa...
|