Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
No i zdejmują reklamy.
- Bezpieczniej będzie,
- Jaśniej w środku będzie
- Ładniej w środku będzie
...
Ale czy na zewnątrz też będzie ładniej?
Swoją drogą, trochę im zajęło zabranie się za to zdejmowanie reklam.
Tutaj cały artykuł razem z powyższym zdjęciem na RK
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 328
Liczba wątków: 8
Dołączył: 24.09.2015
Reputacja:
0
Fatalnie, ni w 5, ni w 10. Albo zdjąć całkowicie, albo zostawić całe.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Myślę, że różowy nie pozwoli na takie coś i na pewno coś zmienią.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Mniejsze logo. Fajnie, że poszli na kompromis, choć pewnie dlatego, że mimo wszystko źle działało na odbiór marki przez podróżnych.
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Afrika_Bambaata, ooo widzisz. I takie rozwiązanie łączy i reklamę i estetykę. Z jednej strony reklama wykorzystuje najlepsze miejsca do prezentacji, a z drugiej strony różowymi elementami nie jest upstrzone całe pudło - w szczególności szyby. I coś takiego jest - jak dla mnie - w pełni akceptowalne.
DamianT, sądzę że po medialnej nagonce która zahaczyła o straż pożarną i UTK nie mieli innego wyjścia. Ludzie kojarzyliby ich tylko z zagrożeniami jakie stwarzają - bez względu na to czy owe zagrożenia były wydumane / głupie / sponsorowane przez konkurencję / czy faktycznie miały dużo prawdy w sobie.
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)