Liczba postów: 29
Liczba wątków: 0
Dołączył: 12.11.2014
Reputacja:
0
Ostatnio w PRowych ogłoszeniach o sprzedaży aż kipi od kasowania kibli. W zdecydowanej większości są to jednostki wymagające drugiej NG, ale kilka dość młodych jednostek też zostało wystawione pod młotek.
Są to 1461, 1473 i 1579 z Iławy, 1488 ze Skarżyska-Kamiennej, 1404 z Kędzierzyna-Koźla oraz 1449, stojący w Idzikowicach.
Całkiem sporo jednostek jest też kasowanych pomimo tego, że patrząc na ich przebiegi mogłyby spokojnie przejść jeszcze jedną naprawę poziomu P4 (może to oczywiście być spowodowane ich stanem).
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 4
Dołączył: 11.04.2011
Reputacja:
0
Niestety w ciągu 10 lat liczba "klasycznych" EN57 w całym kraju znacznie się zmniejszy, pozostaną jedynie wszelkie modernizacje i co naturalne, będzie się szło w zakupy nowych EZT. Czas najwyższy, nie ma co ukrywać. Szkoda tylko, że w ramach jakiegoś ujednolicenia taboru nie jesteśmy w stanie (przez fatalną organizację kolei, a nie przez brak środków) zrealizować kilkuletniego programu długofalowej wymiany taboru na całej sieci. W skali kraju i to w dodatku w perspektywie załóżmy 7-10 lat byłyby to zdecydowanie niższe koszta, aniżeli ciułanie po 5-10 sztuk przez marszałków.
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 4
Dołączył: 21.04.2016
Reputacja:
0
Dodatkowo przechodząc przez 1528 schematów malowań składów .... :-> :->