Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 15.09.2015
Reputacja:
0
Witam! chciałabym się dowiedzieć jak to jest z reklamacją odnośnie niewykorzystanych, zakupionych wcześniej, imiennych biletów? 15-proc. otrzymania zwrotu pieniędzy od całej sumy? czy ma w ogóle sens pisanie reklamacji? Będę wdzięczna, za odpowiedź.
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
A może koleżanka uściślić o jakiego przewoźnika chodzi? Czy są to bilety jednoprzejazdowe, miesięczne?
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 15.09.2015
Reputacja:
0
PKP Intercity. Bilety jednoprzejazdowe, ulgowy i normalny. Imienny, na konkretny dzień, godzinę.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 15.09.2015
Reputacja:
0
Dziękuje za rozjaśnienie. Bilet, miał być wykorzystany dziś. Niestety, gdybym wcześniej wzięła się za to mogłabym internetowo anulować, z 15-proc. pobraniem odstępnego, podejrzewam wtedy. Teraz już po fakcie. Orientuje się Pan, czy poświadczenie że bilet jest niewykorzystany będzie potrzebne? Czy sugerować się pisemnym wnioskiem o reklamację, w ciągu 30 dni?