Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielkopolski ZPR
#16
Z tym że jak ostatnio jechałem takowym pociągiem to i tak przed samym peronem w Ligowcu kibelek z piskiem zwalniał do 20 na przejściu między peronami... Czyli zysk czasowy i sens pomijania tego przystanku niewielki.
Odpowiedz

#17
Ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka. Oszczędnosci czasu nie są duże, ale nie zerowe.
Odpowiedz

#18
szy_mat, może trafiłeś na jakąś imprezę na lotnisku w Ligowcu ?. Albo był inny powód? Bo od kilku miesięcy to jest przejazd o ile się nie mylę kat B i żadnych zwolnień tam nie ma. Wszystkie tlk i ic jadą z full dozwoloną. No i też nie widziałem żeby kible zwalnialy .
Pozdrawiam
Odpowiedz

#19
Przed Ligowcem nie ma ograniczenia prędkości. Może coś nagle wyskoczyło na tory mechanikowi.
...
Odpowiedz

#20
Doskonale widziałem przez okno, był pomarańczowy sierżant do 20. Z tym że to było na przełomie 2015/2016, najpóźniej jakoś w lutym.

Warto też poruszyć temat ukrytych relacji bezpośrednich. Na pewno pociąg przyjeżdżający ze Zbąszynka na PoA o 13:10 jedzie dalej do Kłodawy o 13:41. Kiedyś kursował też ukryty z Kutna do PoA, i dalej jako inny pociąg do Zbąszynka, z peronu trzeciego - odjeżdżał do Zb o 20:45. Teraz jest pociąg z Konina wyjeżdżający o 18:48, miał planowo wjeżdżać właśnie na trzeci (a ten do Zbąszynka dalej jedzie z trzeciego), ale wjechał na... 2A. A każdy kto zna główną poznańską stacje wie, czym się tor przy tym peronie kończy, i że z tego peronu nigdzie dalej się nie pojedzie. Przy peronie trzecim stał już wtedy inny Elf do Zbąszynka.

Pewnie układają tak rozkład żeby w razie awarii móc zmienić skład na Głównym, ale przydała by się jakaś możliwość informacji pasażerów w danym pociągu, że dzisiaj jedziemy dalej, a nie że trzeba wypatrywać tablice na peronach albo pytać drużyny, czy dojedziemy tym pociągiem dalej. A i ona często nie wie - "przyjdzie podmiana to Panu powie".

A te wspomniane perony czołowe, to poza kończącymi KW dobre rozwiązanie dla takiego Wawla na przykład - na EZT jeździ, to oblatywać nie trzeba, więc może jechać na czołowy.

Przydało by się też jakieś wyjście z peronu Dworca Letniego w kierunku przystanku tramwajowego "Bałtyk" i nowo budowanego przystanku PST "Rondo Kaponiera" (na dole). Bo ten peron jest nieco oddalony od reszty.
Odpowiedz

#21
Pytanie: kto obsługuje trasę Krzyż-Gorzów-Kostrzyn. ??
Gdzie lubuskie szynobusy mają robione PK, są tankowane, oraz mają myjkę.? W Gorzowie czy Kostrzynie jest coś w stylu takiej szopy jak w Krzyżu.? - zawsze mnie to zastanawiało.
Odpowiedz

#22
W Gorzowie nie jest robione nic. Tankowanie odbywa się w Kostrzynie, mycie pudła również. Reszta napraw w Rzepinie (ewentualnie na poczekaniu w Kostrzynie, jeśli serwis przyjedzie).
Odpowiedz

#23
Kostrzyn ma jakąś halę/szopę czy klasyczny kanał na powietrzu, żeby wejść pod SZT. ?
Odpowiedz

#24
Kanał mają na powietrzu, w pobliżu budy sprzątających i z niego korzystają Tongue
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Plan Transportowy Wielkopolski, czyli o mordowaniu linii kolejowych syrenka 13 6 096 02.04.2015, 09:42
Ostatni post: masovian

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.