Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Jeździłem na Elfach II dwu,trzy i czteroczłonowych, kabina ta sama ale ogólnie to są bardzo awaryjne jednostki,każdy maszynista który tym jeździł,jeździł powtarzam a nie jechał raz to potwierdzi. Mnóstwo błedów pojawia się na monitorze podczas jazdy, często niezgodnych z faktem co tylko powoduje brak skupienia się nad tym co ważne , usterki nagrzewnic i klimatyzacji to juz standard,podzespoły produkowane w innych krajach stąd problem z naprawą, częste usterki powodujace brak jazdy z niewiadomego powodu gdzie jedyna możliwość to reset baterii , no i częste problemu z trakcją wielokrotną...książkę by pisać ale niestety PESA to jak kopalnie , nieważne czy jest dobrze grunt by trwało....
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 8
Dołączył: 06.11.2018
Reputacja:
5
No to ja nie slyszalem nic na temat defektów (jeśli już to rzadko, sporadycznie), ale dzięki za sprostowanie.
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 8
Dołączył: 06.11.2018
Reputacja:
5
No i mamy - oba przetargi podpisane, a te na HZT nawet w rozszerzonej formie! Brawo za to! Pierwsze dostawy za odpowiednio: 18 miesięcy (Newag) i 22 miesięcy (PESA). Dziwi jednak fakt, że KD które "klepały biedę", nieskutecznie próbując kupić cokolwiek przez ostatnie dwa lata, nagle wyciągają na stół przeszło 100 milionów na zakup 4 dodatkowych sztuk. Czy nie można było wcześniej tego zrobić?
Ponadto tabor SKPLu regularnie obsługuje już połączenia Legnica - Kłodzko i Legnica - Żary, aczkolwiek SA134-024 i 025 nie wyjechały jeszcze (na 99%) na naprawy, gdyż były widziane w ruchu jeszcze na początku tego miesiąca.