Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak długo będą jeździć lokomotywy?
#16
Zdecydowanie. Większa kabina, sterowanie, które zależy od maszynisty, nie od widzimisię komputera, troszkę źle jest rozwiązane oświetlenie kabiny, ale to przy serii 2xxx szczegół.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#17
Ciekawe czy są planowane jakieś kolejne modernizacje
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#18
Ponoć padł pomysł modernizacji łamańca (coś w stylu EU07-16xx), ale miejmy nadzieję, że jednak będzie coś nowego.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#19
Na innym forum spotkałem się z informacją, że byki typu 201El (12xx) to jedne z najbardziej niezawodnych loków PKP Cargo. Lepsze wskaźniki niezawodności wśród elektryków mają tylko EU45 oraz EU07-1601.
Odpowiedz

#20
Nic dziwnego, w ferworze walki wymieniono izolacje, a przy okazji dzięki niemal niezmienionemu sterowaniu szybko maszyniści załapali gdzie się co kołkuje żeby jechać Big Grin
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#21
1601 rzeczywiście jest taka niezawodna?
Odpowiedz

#22
Podobno tak, ale jedną sztukę to nie sztuka zrobić dobrą Big Grin
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#23
rustsaltz napisał(a):Ponoć padł pomysł modernizacji łamańca (coś w stylu EU07-16xx), ale miejmy nadzieję, że jednak będzie coś nowego.
Pierwsze ET41 już są modernizowane w Ostrowie. Czyli wychodzi że będą w stylu EU07-15xx.
Odpowiedz

#24
Ogrzewanie mają nawiewne?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#25
przem710 napisał(a):1601 rzeczywiście jest taka niezawodna?

Jest jest :-) EU07-1601 można by rzec że jest wręcz cholernie niezawodna :-D Przytoczę kilka przykładów, które nie pozostawią cienia wątpliwości, że tak właśnie jest ;-)
We wrześniu 2015 roku EU07-1601 miała na liczniku przejechane już 373 tysiące kilometrów, kiedy to zwykła siódemka EU07-539 miała w tym samym czasie na liczniku około 405 tysięcy przebiegu czyli zaledwie 32 tysiące więcej. Warto przy tym zauważyć, że 1601 wyszła z NG i modernizacji 30.12.2011 roku a 539 z rewizji 22.06.2010 roku a więc aż półtora roku wcześniej!
Porównania można dokonać również z pierwszą ze zmodernizowanych do nowego standardu siódemek - EU07-1501, NG ukończona 28.02.2011 r. Według stanu na koniec listopada 2015 miała ona około 360 tysięcy przebiegu a więc mniej niż 1601 oddana do jazdy 9 miesięcy później! Można więc zaryzykować stwierdzenie, że EU07-1601, która wyszła z modernizacji z tego kontraktu jako ostatnia, przejechała już najwięcej kilometrów ze wszystkich zmodernizowanych maszyn :-D

A odnośnie modernizacji ET41 - 3 sztuki tych maszyn (006,022 i 027) już znajdują się w Ostrowie Wielkopolskim i mają zostać zmodernizowane do podobnego standardu co EU07-15xx czyli 303Eb. Jak na razie jednak zakład w Ostrowie skupia się na kontrakcie na rewizje z modernizacjami dla siódemek PKP IC i musiał odłożyć prace przy tych maszynach "na później".
Odpowiedz

#26
Kurw... z następnymi trza się będzie użerać.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#27
Konkretne projekty modernizacji z tego co wiem nie są jeszcze do końca gotowe i zatwierdzone, kwestia ogrzewania kabin zapewne również ;-) Trzeba mieć nadzieję, że problem ten zostanie usunęty
Odpowiedz

#28
Zawsze są trzy pytania:
1. Gdzie się tu k*rwa baterię załączało?
2. Gdzie się tu k*rwa świeci światło?
3. Po co ci kolego były te diody i osłonki?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#29
Kamil95 napisał(a):A odnośnie modernizacji ET41 - 3 sztuki tych maszyn (006,022 i 027) już znajdują się w Ostrowie Wielkopolskim i mają zostać zmodernizowane do podobnego standardu co EU07-15xx czyli 303Eb. Jak na razie jednak zakład w Ostrowie skupia się na kontrakcie na rewizje z modernizacjami dla siódemek PKP IC i musiał odłożyć prace przy tych maszynach "na później".

Czy numeracja zostanie zachowana, czy nadadzą nowe numery?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.