Liczba postów: 231
Liczba wątków: 6
Dołączył: 03.06.2011
Reputacja:
0
Oby tylko zaczęli produkować coś co do nadaje się na istniejące pociągi. Bo trend dziennizacji pociągów dalekobieżnych na pewno odbije im się czkawką. Istniejący system dalekobieżnych w którym wszystko opiera się na pociągach nocnych z wagonami płackartnymi i kupiejnymi się sprawdza.
Liczba postów: 231
Liczba wątków: 6
Dołączył: 03.06.2011
Reputacja:
0
Strzelam że chodzi o jakiś tunel w okolicy Mukaczewa?
Liczba postów: 150
Liczba wątków: 3
Dołączył: 24.06.2012
Reputacja:
0
Ja uruchomiłem ją bez najmniejszego problemu.
Liczba postów: 231
Liczba wątków: 6
Dołączył: 03.06.2011
Reputacja:
0
Gdzie na Ukrainie zamierzasz jechać?
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Nie mam pojęcia czy w ogóle pojadę w najbliższym czasie, bo już byłem w tym roku, a do granicy mam jednak kawał drogi. Na razie chciałem tylko sprawdzić jak działa ten system.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 89
Liczba wątków: 1
Dołączył: 11.11.2012
Reputacja:
0
To Hyundai nie brał pod uwagę warunków pracy, jakie będą miał te ezety. że tłumaczy ich awaryjność pogodą? A podobno koreańczycy i inni tacy mądrzy...
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 2
Dołączył: 05.12.2012
Reputacja:
0
Cóż, Hyundai nie poszedł na całość jak Siemens, który poddał swoje Velaro/Sapsany testom w tunelu aerodynamicznym, symulującym silne warunki wietrzne, oblodzenie i skrajnie niskie temperatury. Jakoś o dziwo wypadły one pomyślnie. ;-)