29.12.2015, 20:59
Ktoś wie dlaczego pociągi z Warszawy do Białegostoku zamiast kursować po tej łącznicy jeżdżą dookoła przez Legionowo?
Linia kolejowa Rembertów - Zielonka a pociągi TLK i IC
|
29.12.2015, 20:59
Ktoś wie dlaczego pociągi z Warszawy do Białegostoku zamiast kursować po tej łącznicy jeżdżą dookoła przez Legionowo?
29.12.2015, 21:26
Bo łącznica nie jest jeszcze gotowa? :lol:
29.12.2015, 21:43
A ile będzie wynosił czas do Białegostoku po tej łącznicy?
30.12.2015, 07:29
Afrika_Bambaata napisał(a):Bo łącznica nie jest jeszcze gotowa? :lol: Powód może być też taki, że gmerają coś jeszcze na odcinku Zielonka - Tłuszcz i nie chcą tam zwiększonego ruchu.
30.12.2015, 10:25
Na forum scyscraperciy napisano, że odcinek Rembertów - Zielonka ma być otwarty w kwietniu. Tyle w temacie dlaczego pociągi do Białegostoku jeżdżą przez Legionowo.
02.01.2016, 18:09
Bo po prostu jeszcze nie jest zrobiona robota.
31.03.2016, 12:12
Otwarcie w kwietniu jest już niemożliwe. Ciągle nie są wykończone przystanki, a nad torami nie wisi nawet drut. Wybitnie nie spieszy im się do otwarcia tego odcinka, a i pewnie PKP PLK niespecjalnie nalega bo zacznie im mijać gwarancja, a pociągi (poza jakąś KM raz na dwie godziny) i tak nie będą jeździć.
31.03.2016, 14:36
Linia nie jest również ciągła (tor nr 2 jest przerwany w rejonie objazdu DW637 w Rembertowie, ale za to przejazd jest już skończony).
Pociągi sieciowe w Rembertowie stoją, więc sieć niebawem będzie wieszana. Ale niezależne czy skończą prace czy nie, problem będzie z poruszaniem się po odcinku Zielonka - Tłuszcz. Tam jeszcze długo będą kopać.
31.03.2016, 14:47
A prawda to, że chcą zamknąć znów całą linię gdzieś w okolicach Małkini?
Ponadto niech ten remont będzie ostrzeżeniem dla tych, którzy wierzą w szybki remont na wiedence na odcinku Grodzisk - Włochy...
31.03.2016, 21:39
Nie wiem, oby nie. Oznacza to nieodwracalną utratę wielu kolejnych klientów, których już utracili przy poprzednim zamknięciu. Zastanawiałem się też, dlaczego pociągi z Białegostoku (przynajmniej te na EZT) nie jeżdżą do Warszawy Wileńskiej Marek, tam zmiana kierunku i w Warszawie Wschodniej Towarowej kolejna... Między WWM a WWT jest najwyżej 800 metrów, to i nawet kabiny zmieniać nie trzeba... Bez wątpienia szybciej niż tłuczenie się do Legionowa po jednotorze... To mam teraz odpowiedź - chodzi o szlak Tłuszcz - Zielonka...
Po modernizacji będzie 160 na całej linii? Co z kształtami w Białymstoku?
31.03.2016, 21:51
Nie jeżdżą tak z powodu... braku druta
01.04.2016, 07:40
szy_mat napisał(a):Zastanawiałem się też, dlaczego pociągi z Białegostoku (przynajmniej te na EZT) nie jeżdżą do Warszawy Wileńskiej Bo EZT z Białegostoku do W-wy jeżdżą dopiero od tego roku. Wcześniej to była tylko lokomotywa z wagonami. Zresztą pasażerowie z Białegostoku nie byliby zadowoleni, gdyby ich podróż kończyła się na Pradze. Zwłaszcza, że post-busiarze jeżdżą pod PKiN...
01.04.2016, 09:03
masovian napisał(a):szy_mat napisał(a):Zastanawiałem się też, dlaczego pociągi z Białegostoku (przynajmniej te na EZT) nie jeżdżą do Warszawy Wileńskiej A w którym miejscu szy_mat napisał, że pociągi z Białegostoku miałyby kończyć bieg na Wileńskiej? W jego wypowiedzi nic takiego nie ma.
01.04.2016, 10:29
Tam jest taka dziwna spacja pomiędzy Wileńską, a Markami w jego wypowiedzi. Nie wiedziałem co dokładnie "poeta miał na myśli pisząc to dzieło".
01.04.2016, 10:48
Ta stacja nazywa się oficjalnie Warszawa Wileńska Marki, przynajmniej według semaforka: http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/imag ... K_2015.png (łącznica 503). Tutaj inne linki: http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/inde ... a_Towarowa , http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/inde ... 4ska_Marki .
A o braku druta nie wiedziałem, dzięki @Dudzio. Bo przeciąganie półsprzęgiem i SM42 wyjdzie pewnie już czasowo podobnie jak objazd przez Legionowo. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
7 gości |