Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Ja bym powiedział że nawet PIC.
Po pierwsze - szanse na nowe relacje są nikłe - no chyba że ktoś im uświadomi że to góra złota.
Po drugie - pytania w tym badaniu są naprawdę tendencyjne - to wygląda jakby ktoś z liceum układał te pytania i odpowiadając na nie miałem wrażenie że zrobili to na odpierdal tylko dlatego że ktoś im kazał.
Po trzecie - mogliby się wysilić i dać wszystkie stacje na których PIC się zatrzymuje - nie ma np. Kościana gdzie PIC się na 100% zatrzymuje, a zamiast tego dali "inne miasto". Jak dla mnie ta opcja powinna być dla nowych tras a nie dla już istniejących.
Po czwarte - nigdzie na stronie PIC nie znalazłem informacji o prowadzonej ankiecie więc jak ma to dotrzeć do szerszego grona klientów? Zresztą zrobienie tego pod nic niemówiącą domeną też wygląda podejrzanie :-).
Jak dla mnie lipa i ściema - niestety :-(
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Gadka szmatka. A i tak namieszaja.
Liczba postów: 2 089
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
W końcu to tylko PIC. :-)
Liczba postów: 2 089
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
No i z tego artykułu nic dokładnie nie wynika w tej sprawie. :-)
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
No jak to dlaczego? Przecież Katowice-Gdynia z jedną zmianą kierunku to idealna trasa dla "tramwajów". ;-)
Jaro
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Przy obsłudze w taki sposób, że dwóch mechów jedzie w jednej kabinie od miasta startowego do Krakowa Głównego (aby jechać 160 tam gdzie nie ma ETCS), tam jeden mech zostaje a drugi idzie do przeciwnej kabiny. Po zatrzymaniu na Płaszowie mech który prowadził przełącza kabinę i oświetlenie oraz wychodzi na peron oraz przeprowadza próbę z mechanikiem z końca (teraz początku). Pociąg rusza, wolny mechanik może w tym czasie wypełnić papiery od próby. W taki sposób można stać 3 minuty na stacjach ze zmianą kierunku. Poza tym, dokładnie tak jest to praktykowane np. w Niemczech w składach ICE. Przydałaby się też aktualizacja instrukcji mówiąca o tym, że na EZT nie trzeba wykonywać HK (ma ono niewielki sens, wszak ezet hamuje zawsze tak samo) - Arriva tak ma, więc UTK to dopuszcza. I mamy czas przejazdu dwa rzędy lepszy. Choć daleko mi od krytykowania budowy łącznic na zakopiance - są one bez wątpienia niezbędne, lecz można ulepszyć czas już teraz (np. od nowego rozkładu) wręcz groszowym kosztem ("przystawiając" do kosztów budowy łącznic).
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Papiery wypełniane po próbie w czasie jazdy? A kto je podpisze? HK na ezecie nie ma sensu? Niech który się trafi z parchem na dżojstiku i będą gorączkowe poszukiwania klapy Ackermana... Fajne mają zioła w UTK jak coś takiego podpisują. A ja wiem jak się bawić, żeby zatrzymać 3400 w każdym miejscu znanych mi szlaków. Niech mi zniosą HK na pociągu, przecież wydłużam czas jazdy ze Szczakowej do Jęzora o jakieś 3 minuty...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL