Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
masovian, zaryzykuje twierdzenie, że Flirty dla PKP IC są obecnie najwygodniejszymi EZT w Polsce nie wliczając w to Pendolino. Jak dla mnie osobiście określenie "tramwaj" bardziej pasuje do Dartów czy ED74
No i cóż - taki Flirt w Zakopanym jako TLK/IC z Warszawy to jak dla mnie idealna relacja dla tego typu taboru
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Kwestia gustu. Jednak wygoda EZT i tak bardzie przypomina dla mnie tramwaj niż składy wagonowe z przedziałami.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
W tym przypadku, kolej jednak z samolotem nie wygra szybkością. Kolej nie pojedzie poniżej trzech godzin z W-wy do Wrocławia prędko. Czyli nadal się przy dobrej cenie opłaca się lecieć.
A pomyśleć, że przed wojną z Wrocławia do Berlina jechało się 3 godziny...
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 2
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
railman:To bardzo dobra wiadomość dla tych miast tylko czy obejmuje to Włókniarza który będzie kursować w rel. Łódź Fabryczna - Szczecin Główny
Liczba postów: 328
Liczba wątków: 8
Dołączył: 24.09.2015
Reputacja:
0
Tak:
"1.„Włókniarz” relacji Łódz Fabryczna – Szczecin Główny – Łódź Fabryczna,
2.„Wawel” relacji Kraków Główny – Szczecin Główny – Kraków Główny,
3.„Barbakan” relacji Kraków Płaszów – Szczecin Główny – Kraków Płaszów,
4.„Portowiec” relacji Katowice – Szczecin Główny/Świnoujście – Katowice."
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 6
Dołączył: 04.09.2011
Reputacja:
0
Cześć,
Czy likwidacja pociągu Jan Kiepura jest już definitywnie przesądzona? Szukam sposobu na powrót na święta, i nie ukrywam, że byłaby to dla mnie najlepsza opcja.
Dzięki za odpowiedź!
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Jak zamkną od czerwca 2017 linie E20 na odcinku Swarzędz - Podstolice to wszystkie TLK będą jeździć objazdami przez Gniezno, Inowrocław Rąbinek. Ciekawostką będzie kurs Talgo przez Inowrocław, Toruń, Iławę (oblot) i dalej E65.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
To jeszcze była pozostałość PRL. Wtedy pociągi pospieszne nie zatrzymywały się w sporych miastach aglomeracji warszawskiej i łódzkiej decyzja odgórną. Te pozostałości nadal istnieją. Np. Wołomin i miasta podwarszawskiej na wiedence nie mogą się doczekać pierwszego zatrzymania TLK. W Grodzisku tylko staje parę IRów z/do Łodzi.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Podwarszawska wiedenka ma perony po części dalekobieżnej?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL