Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Powrót ET42
Co ty chłopie za bzdury opowiadasz od tego jest naprawa rewizyjna żeby wymieniać lub regenerować urządzenia pociągowo-zderzne. Nie wiem jaki inspektor odebrał by lokomotywę po naprawie bez robionych sprzęgów.
Odpowiedz

Mogli by go wyjąć i obciążyć na prasie hydraulicznej nominalnym obciążeniem, jak wytrzyma to znaczy że wytrzyma też mniejsze obciążenia jakie będzie musiał znosić na codzień
Odpowiedz

Dokonuje się odpowiednich pomiarów haka i sprzęgu. W tym przypadku jeżeli wymiary nie mieszą się w tolerancji albo występują odkształcenia albo pęknięcia, kwalifikuje to sprzęg do wymiany.

Cytat:Mogli by go wyjąć i obciążyć na prasie hydraulicznej nominalnym obciążeniem, jak wytrzyma to znaczy że wytrzyma też mniejsze obciążenia jakie będzie musiał znosić na codzień

No nie wiem czy są takie mniejsze urwać sprzęg to nie sztuka zwłaszcza jeżeli aparat cięgowy jest już wyklepany
Odpowiedz

W Radzionkowie stoi rozerwany ET42-15.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

Dwa takie przypadki, w bardzo krótkim okresie czasu.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Na początku września na stacji Częstochowa Stradom, rozerwał się ET42-10.
Odpowiedz

Wystarczy nie wyluzowana do końca lokomotywa i zbyt szybkie danie na pozycje. Pierwszy człon już ciągnie, a drugi jeszcze nie wyluzowany i gotowe. Podobny problem był na lok 181 DB (CD) gdzie manometr od ciśnienia w cylindrze wskazywał tylko ciśnienie w cylindrach na wózku, pod kabiną, z której lok była prowadzona. Dość często dochodziło do przekręcenia obręczy na zestawach na drugim wózku.
Odpowiedz

Kolejman75 napisał(a):tak dużo więcej roboty jest z przewodami sterowania wielokrotnego, które zwykle trzeba odtwarzać od nowa.
OIDP rusy mają mufy kablowe, a nie połączenie wprost.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Cytat:OIDP rusy mają mufy kablowe, a nie połączenie wprost
Mufy kablowe (wtyczki+gniazda) po obu stronach członów posiadają maszyny ET41, natomiast w ET42 jest to rozwiązane inaczej. Po jednej stronie członu są gniazda do których wkładane są wtyczki przewodów, które na drugim członie połączone są wprost do listw łączeniowych. Rozerwanie się członów powoduje więc w zasadzie w każdym przypadku uszkodzenie przewodów sterowania wielokrotnego, oraz kilku kabli WN znajdujących się powyżej i połączonych wprost na obu członach.
Odpowiedz

Panowie, poszukuję informacji o ET42-45. Maszyna ta w latach 80. została odstawiona na naprawę awaryjną (krótko po wykonaniu naprawy rewizyjnej) i po kilku latach skreślona. Wie ktoś, kiedy i w jakim wypadku uczestniczyła?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wycofanie ET22, ET41, ET42 Railsilesia 16 11 674 23.05.2017, 14:42
Ostatni post: rustsaltz
  ET42 Gżągal 2 5 325 26.12.2011, 21:39
Ostatni post: MichałŁ

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.