Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Ten TRAXX dla PMT idzie na własność, czy jako leasing?
A tak schodząc do warstwy estetycznej - lokomotywa KM nie wygląda jak dla mnie najlepiej - nieczytelne logo i napis, za dużo "naciapciane". Miedziowiec dużo lepiej się prezentuje.
Liczba postów: 57
Liczba wątków: 2
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Hmmm wg. mnie to i traxxy PMT i KM są fajne z wyglądu. :-P
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
W KM to malowanie będzie bardzo podobne - przecież od dawna cały tabor KM ma jednolite malowanie. W PMT - nie do zrealizowania, bo i po co, przecież to przewoźnik towarowy.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Dobra dobra, kolorki kolorkami, ale niech kto¶ powie czy wie kiedy i gdzie pojad±?
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Eee i do tego czasu bêdzie "gdzie¶" je¼dziæ w naszych barwach?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Nie wiem, czy Bombardier wyprzedził terminarz, czy lokomotywa powstała szybciej, żeby udać się na testy. Czy taki Traxx potrzebuje homologacji? Chyba nie, przecież Traxxy są już w Polsce dopuszczone do ruchu, a ten model to chyba produkcja seryjna.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
To jest tylko inna konfiguracja. Pewnie będzie tak jak z ES64F4. Nie wiem, czy pamięta ktoś czy były jakieś różnice w dopuszczeniach VP, VD, VM, VM? Chyba nie, więc w tym przypadku nie powinno być ponownych testów.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 293
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05.12.2010
Reputacja:
0
Te Traxxy przypadły mi do gustu.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Zna ktoś dokładne parametry techniczne tych lokomotyw. Zauważyłem że mają inne oznaczenia serii E583 (KM/P160) i E485 (Pol-Miedź/F160). Tomek podaj link do tego forum.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
To sporej masy hamującej potrzebowano, że jechało tylko wagonów na doczepkę. No ładnie się na trasie prezentują, poczekamy na pierwsze zdjęcia z push-pull.